پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1396 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 15526

تلاش های امام جمعه سرفاریاب نتیجه داد

استاندار:عملیات اجرایی تصفیه خانه آب سرفاریاب ۱۴ فروردین آغاز می شود

حجت الاسلام پژمان گفت:آب سرفاریاب الوده است و مشکلات زیادی بوجود اورده ولی متاسفانه مسیولان مختلف فقط وعده می دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه سرفاریاب صبح امروز در دیدارهای جداگانه با استاندار کهگیلویه وبویراحمد ،نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی با انتقاد شدید از بی توجهی به حوزه سرفاریاب گفت مسیولان به مشکلات این بخش توجه کنند.

۲۰۱۷۰۳۲۷_۱۲۵۳۰۶

در این دیدارها که در حاشیه کلنگ زنی بیمارستان چرام انجام شد حجت الاسلام پژمان افزود:آب سرفاریاب الوده است و مشکلات زیادی بوجود اورده ولی متاسفانه مسیولان مختلف فقط وعده می دهند.

پژمان خواستار توجه فوری به مسئله اب سرفاریاب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان انتقادی خود گفت بیکاری جوانان با مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری  مشکلات زیادی رابوجود اورده و خانواده ها نسبت به اینده جوانان ناامیدهستند.

امام جمعه سرفاریاب جاده ارتباطی و اختلال در اینترنت وشبکه های موبایل وقطع مستمر برنامه های تلویزیونی را ازدیگر مشکلات مردم سرفاریاب برشمرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت رفع مشکلات مردم اولویت دولت تدبیروامید است و درسال ۱۳۹۶ با  شدت بیشتری پیگیری می شود.

۲۰۱۷۰۳۲۷_۱۲۵۳۱۴

سیدموسی خادمی درزمینه مشکلات آب سرفاریاب  افزود با پیگیری ها قرارشد روز ۱۴ فروردین عملیات تصفیه خانه اب سرفاریاب اغاز و بزودی این مشکل برای همیشه حل خواهد شد.

۲۰۱۷۰۳۲۷_۱۳۱۵۴۱

سردارعدل هاشمی پور نیز از پیگیری های امام جمعه سرفاریاب قدردانی کرد وگفت ما هم دغدغه های مردم سرفاریاب را داریم و بزودی در نشستی با مدیران کل استان در سرفاریاب مشکلات این بخش را پیگیری و اقدامات ضروری انجام خواهیم داد.

دکتر اورنگ ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت مشکلات بهداشت ودرمان سرفاریاب را پیگیری و در زمینه رفع انها اقدام خواهیم کرد.

۲۰۱۷۰۳۲۷_۱۲۵۰۳۵

وی گفت درزمینه حل مشکل  الودگی اب سرفاریاب با دستگاه های متولی رایزنی و باهمکاری انها اب شامیدنی در اسرع وقت در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت