پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1396 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 15595

واکنش بخشدار سرفاریاب به خبر صدای جنوب:

آتش سودا:تامین آب شرب سرفاریاب اولویت مهم بخشداری بوده است

بخشدارسرفاریاب گفت:بحث آب شرب سرفاریاب یکی از موضوعات اصلی صحبتهای بخشداری سرفاریاب در تمامی جلسات شهرستانی و استانی و دیدارهای متعدد با مسئولین مختلف مرتبط استانی و شهرستانی و حتی کشوری بوده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلامحسن آتش سودا بخشدارسرفاریاب به خبر صدای جنوب در زمینه اغازبکار عملیات تصفیه خانه آب سرفاریاب در ۱۴ فروردین واکنش نشان داد.

بخشدارسرفاریاب گفت:بحث آب شرب سرفاریاب یکی از موضوعات اصلی صحبتهای بخشداری سرفاریاب در تمامی جلسات شهرستانی و استانی و دیدارهای متعدد با مسئولین مختلف مرتبط استانی و شهرستانی و حتی کشوری بوده است.

آتش سودا در گفت وگویی باصدای جنوب اظهارداشت: از همان ‌روز معارفه خویش یکی از محورهای مهم و اولویت دار  آب شرب سرفاریاب بوده است.

وی گفت : باتوجه به اینکه قبلا کارمند بخشداری سرفاریاب بودم و از نزدیک شاهد مشکلات اب شرب بودم از همان ابتدای پذیرش مسئولیت برای حل این مشکل برنامه داشتم و در روز معارفه ام‌ به مردم قول دادم که در دوره مدیریتی ام حتما مشکل اب شرب مردم را حل خواهم کرد . به همین‌دلیل از اولین جلسه رسمی اداری که در شهرستان چرام بعنوان خدمتگزار مردم سرفاریاب شرکت کردم‌ یکی از مباحث اصلی صحبتهای بنده حل مشکل اب شرب بود و متعاقب ان‌در جلسات متعدد این بحث را پیش کشیدم و مصرانه مطرح کردم تا جایی که آقای فتاحی فرماندار همیشه میگفت یکی از گزینه های همیشه روی میز بخشدار سرفاریاب اب شرب سرفاریاب هست و تعدادی از مدیران از تکرار این موضوع در جلسات مختلف و به بهانه های مختلف دیگه کلافه شده و معترض شدند و می گفتند این اب حل شدنی نیست و دیگر از دستور کار جلسات حذفش کنید ولی من همواره می گفتم زمانی از دستور کار حذف می شود که حل بشود . بخشدارسرفاریاب تاکید کرد همزمان با طرح موضوع در جلسات شهرستانی و استانی مکاتبات مختلفی را با نهادهای مختلف مربوطه نیز داشته ام و با خبرنگاران نیز موضوع را مطرح می نمودم . ملاقاتهای زیادی را نیز با مسئولان استانی مربوطه داشتیم . چندین جلسه را با حضور نماینده قبلی مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولین اب و فاضلاب شهری و روستایی از استان تا شهرستان نیز داشتم تا اینکه نهایتا به اتفاق تکمیل فاز دوم ابرسانی روستاهای دهستان پشته زیلایی تامین اعتبار گردید و در جلسه نهم دیماه ۹۴ باحضور معاون‌محترم عمرانی استاندار ،مدیران عامل ابفای شهری و روستایی و کارشناسان انها و مدیران‌ و کارشناسان شهرستانی هر دو ابفا ، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،فرماندار محترم شهرستان چرام و اعضای شورای شهر که با دعوت بنده در بخشداری سرفاریاب تشکیل گردید تصویب شد ‌‌که ابفای روستایی با اعتباری که در ابتدای سال ۹۴ با تلاش استاندار محترم و حاج اقای بزرگواری نماینده محترم مردم در مجلس تخصیص داده شده بود تصفیه خانه را احداث و اب شرب تصفیه شده را تحویل اب و فاضلاب شهری دهد تا توسط ابفای شهری بین مردم توزیع گردد .

اتش سودا تصریح کرد:در همین‌راستا اب و فاضلاب روستایی که از ابتدای سال ۹۴ کار خود را در شهر سرفاریاب شروع کرده بود با تغییر و تحول و تحویل اب شرب به ابفای شهری شهر سرفاریاب را ترک‌کرد و ابفای شهری رسما عهده دار اب شرب شهر سرفاریاب شد . اما بعد از تامین‌اعتبار در ابتدای سال ۹۴ توسط استاندار محترم و حاج آقای بزرگواری کار مطالعه جایگاه احداث تصفیه خانه را در نیمه اول اردیبهشت سال جاری با حضور کارشناسان کشوری و استانی و شهرستانی و فرماندار محترم و بنده حقیر و اقای ماداش بعنوان نماینده شورا آغاز نمودیم و بعد از تعیین مکان احداث تصفیه خانه و تملک زمین کار مناقصه ان برگزار و پیمانکار پروژه تعیین و معرفی گردید .

وی دلیل به درازا کشیدن اغازعملیات راهم اینچنین توضیح داد:قرار بود دهه فجر سال گذشته کلنگ پروژه به زمین‌زده شود اما بدلیل پاره ای از مشکلات از جمله اینکه کار تملک زمین‌مذکور بطول انجامید و نیز مشغله کاری نماینده محترم و مدیران‌استانی نهایتا کار به فروردین‌ماه سال جاری موکول شد و به امید خدا در فروردین‌ماه امسال کلنگ تصفیه خانه بعنوان یک‌عیدی شیرین از طرف دولتمردان دولت تدبیر و امید به مردم خوب شهر و بخش سرفاریاب به زمین‌زده خواهد شد و عملیات اجرایی ان اغاز خواهد گردید .

لذا جا دارد از تلاشها و حمایتهای جناب اقای دکتر خادمی استاندار محترم حاج اقای بزرگواری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مدیران عامل اب و فاضلاب شهری و روستایی و فرماندار محترم شهرستان تقدیر و تشکر فراوان بنمایم .

اتش سودا ادامه داد این توضیحات  صرفا پاسخی بود به ذهنیات کسانی که فکر میکنند این‌مشکل یک‌شبه و یا با یک مورد پیگیری یا یک‌دیدار با فلان مسئول حل شده تا بدانند که حل این مشکل جدای از تامین‌اعتبارش که طی نیمسال اول مدیریت حقیر تامین شده و تخصیص داده شده بود قریب یک‌و نیم سال بطول انجامید در حالیکه کار لوله گذاری و احداث منبع فاز دوم مجتمع پشته زیلایی سال گذشته شروع و تا الان قریب ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیدوارم بزودی مردم‌نجیب سرفاریاب از اب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند. ضمنا این تصفیه خانه علاوه بر شهر سرفاریاب اب شرب روستاهای گرگیو دهنو اسلام اباد دلی دهنو پشت بام عزیزی دلیاسیر علیا و سفلی جمال الدین و خلیفه ای را نیز تامین‌خواهد نمود .

IMG-20170328-WA0018 IMG-20170328-WA0016 IMG-20170328-WA0009 IMG-20170328-WA0011

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت