پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1396 ساعت 06:01:: شناسه خبر: 15815

پیام تسلیت فرماندار چرام؛

فقدان مرحوم ولوی بسیار گران وسهمگین می باشد

خبر درگذشت نابهنگام و ناگهانی یکی از فرزندان نخبه شهرستان چرام که با شایستگی تمام به عنوان یکی از مدیران موفق دولت تدبیر و امید در کسوت مدیر کل محیط زیست استان فارس خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی بود، واقعه ای بس دردناک برای ایل فرهیخته و نخبه پرور چرام رقم زد و موجبات تأثر و تآلم آحاد مردم بزرگوار ایران اسلامی گردید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ابراهیم فتاح پور فرماندارشهرستان چرام به مناسبت درگذشت زنده یاد حمزه ولوی پیام تسلیتی رابه این  پایگاه خبری ارسال کردند که عینا منتشرمیگردد.
انا لله و انا الیه راجعون
همه شادمان بودیم از بهار طبیعت لیکن؛ خبر درگذشت نابهنگام و ناگهانی یکی از فرزندان نخبه شهرستان چرام که با شایستگی تمام به عنوان یکی از مدیران موفق دولت تدبیر و امید در کسوت مدیر کل محیط زیست استان فارس خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی بود، واقعه ای بس دردناک برای جامعه بشری خصوصاً ایل فرهیخته و نخبه پرور چرام رقم زد و موجبات تأثر و تآلم آحاد مردم بزرگوار ایران اسلامی گردید.
آری؛ از دست دادن متخصصان و ادیبانی چون دکتر ولوی که با کوله باری از دانش و تجربه نقش به سزایی در پیشبرد اهداف توسعه محور دولت تدبیر و امید داشت، بر جامعه اداری و دولتمردان خدوم ایران اسلامی بسیار گران و سهمگین خواهد بود. اما صد حیف که تقدیر چنین رقم خورد و بهشت برین بیش از این منتظر عزیمت آن عزیز فقید نماند و آن بزرگوار با نامی ماندگار در این دنیا به دیدار حق شتافت.
اکنون که غم از دست دادن آن خدمتگزار و شاعر فقید در جای جای ایران اسلامی موجبات تأثر و تآلم همگان گردیده، برخود لازم میدانم به عنوان فرزندی از ایل، نماینده دولت مترقی تدبیر و امید و خدمتگزار مردم چرام به عنوان فرماندار، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، از خداوند سبحان برای آن مدیر فقید اجر جزیل و برای خانواده محترم آن مرحوم صبر جمیل مسئلت نمایم. روحش شاد و یادش جاودان باد.
ابراهیم فتاح پور
فرماندار شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت