پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1396 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 15844

سیزده بدری که به کام مردم تلخ شد/

سرگردانی مردم در ترافیک ۷کیلومتری سرفاریاب و ضعف دستگاه های خدمت رسان/واکنش بخشدار سرفاریاب +تصاویر

محور دهدشت سرفاریاب امروز باترافیک ۷کیلومتری وسرگردانی ۳ساعته مردم روبروشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

برای مردمی که محور دهدشت- سرفاریاب را برای استفاده از روزطبیعت انتخاب کرده بودند قطعا سیزده بدر امسال در هنگام بازگشت با خاطره ای تلخ پایان یافته است.

ترافیک بسیارسنگین و توقف خودروهای مسافرین در  حدود سه ساعت مردم راسرگردان نمودوبنابراطلاعات رسیده از مخاطبان به صدای جنوب پلیس راه وسایردستگاه های خدمت رسان علی رغم تلاش فراوان اما کم اثربود و تنهانیروی انتظامی دربین تمامی دستگاه ها حضوری درخشان داشت و جور همگان را کشید.

این ترافیک که ازروستای نهم سرفاریاب  اغاز  و تا کلایه ادامه داشت بازهم ضعف مدیریت را در چنین روزهایی نشان داد.

قطع خطوط ارتباطی نیز برمشکلات مردم گرفتاردر ترافیک افزوده بود.

پایگاه خبری صدای جنوب در روزهای اینده زوایای دیگر رنج های مردم رابازگو خواهد کرد.

بخشدارسرفاریاب درهمین خصوص گفت: از ساعت هفت صبح تا سرفاریابم و پرسنل خدوم پلیس و ناجا جناب صفری دوست‌ رییس پلیس کهگیلویه جناب دشتی نژاد پلیس راه چرام، سرگرد تراب فرمانده انتظامی چرام با شش خودروی پلیس و ناجا و پاسگاه سرفاریاب کامل در محور حضور فعال داشتند .

اتش سودا افزود تا جایی که من دیدم سوای نیروهای ناجا با یازده نفر از پرسنل پلیس در مسیر تنگ پیرزال تا شاه حمزه حضور داشتند اما دلیل اصلی ترافیک این بود که اولا دوطرفه بود و امکان بستن تنگ پیرزال از هیچ طرفی نبود چون تعداد زیادی از گردشگرانی که دهدشت و چرام و … برای تفریح انتخاب کرده بودند از محور سرفاریاب برمیگشتند به یاسوج و دیگر شهرها ثانیا دلیل اصلی رعایت نکردن مقررات رانندگی توسط عده ای از رانندگان عزیز بود که بجای حرکت در لاین خود به لاین ماشینهای مقابل میومدن و چهار خط ممتد خودرو پشت سر هم درست کرده بودند و عملا باعث کند شدن ترافیک‌ شدند ثالثا هیچ خودرویی بیشتر از چهل دقیقه از اول روستای نهم تا خارج از تنگ پیرزال در ترافیک نمونده بود لذا جا دارد خبرنگاران ارجمند و دوست داشتنی   همانند آقایان‌ تباری . زارعی . یاری زاده و ریحان‌نژاد اول  سراغی از ما میگرفتند بعد تیتر میزدند لذا ضمن تشکر از خبرنگاران عزیزی که امروز سرفاریاب را منصفانه به تصویر کشیدند از نیروهای خدوم پلیس و ناجا و هلال احمر و ابفار و .. صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

توضیح صدای جنوب:

ضمنااینکه از  تصاویرمشکلات  پیداست اما اسناد این پایگاه خبری و شماره تماس مسافران محترم که ساعتها درترافیک ماندند  نیز قابل ارایه میباشد.

تصاویر ارسالی مخاطبین

۲۰۱۷۰۴۰۲_۱۹۰۰۱۴ ۲۰۱۷۰۴۰۲_۱۸۵۷۲۴ ۲۰۱۷۰۴۰۲_۱۸۴۹۴۲ ۲۰۱۷۰۴۰۲_۱۸۳۰۱۴  ۲۰۱۷۰۴۰۲_۱۸۵۷۱۳

IMG-20170402-WA0057 IMG-20170402-WA0058

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت