پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1396 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 16009

معاون فرماندار کهگیلویه:

پایبندی به اقتصاد مقاومتی موجب اجرای مقتدرانه برجام می شود

اسلام خسروی گفت:برجام یک قرارداد بین المللی است و اقتصاد مقاومتی یک رویکرد داخلی که در تقابل با هم نیستند بلکه با پایبندی به اقتصاد مقاومتی می توان با اقتدار و عزت پیگیر اجرایی شدن برجام بود.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

با حضور اعضا،نشست ستاد شئون فرهنگی شهرستان کهگیلویه  در محل فرمانداری  برگزار شد.
معاون فرماندار کهگیلویه دراین نشست با تبریک سال اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال گفت :اقتصاد مقاومتی در تقابل با برجام نیست.
اسلام خسروی افزود:برجام یک قرارداد بین المللی است و اقتصاد مقاومتی یک رویکرد داخلی که در تقابل با هم نیستند بلکه با پایبندی به اقتصاد مقاومتی می توان با اقتدار و عزت پیگیر اجرایی شدن برجام بود.
خسروی  در این نشست که به منظور برنامه ریزی برای برگزاری جشنهای دو ماه رجب و شعبان برگزار شده بود با بیان اینکه برای شرکت در آیین‌های مذهبی ایجاد بسترهایی لازم است تصریح کرد : خدمت به مردم عبادت بزرگی است و مردم هم قدر کسانی را که زحمت می‌کشند خوب می دانند.

معاون فرماندار کهگیلویه افزود: در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید برنامه‌هایی برگزار شود که در شأن این رویدادها باشد بنابراین اگر قرار است برنامه‌ای ضعیف اجرا شود برگزار نشدن آن برنامه ارزش بیشتری دارد.

وی با اشاره به اختلاف سلیقه ها در چگونگی برگزاری برنامه‌های شاد، افزود: گاهی در اجرای جشن‌ها تکلیف مشخص نیست باید این بلا تکلیفی رفع شود تا بتوان برنامه ایده‌آل و در خور شأن برگزار نمود.

خسروی به دیدگاه نامناسب نواختن موسیقی در جشن‌ها گفت: در یک مقطعی موسیقی سنتی کنار گذاشته شده بود اما متأسفانه موسیقی مبتذل با اشعار نادرست جای آن را گرفت.

وی حذف یک موضوع از جمله موسیقی را مشروط به جایگزین مناسب دانست و افزود: دین ما با شادی مخالف نیست اما برای اجرای موسیقی و فرهنگ هم باید یک راهکار داشته باشیم.

خسروی همچنین خواستار ساماندهی بنرهای میدان مرکزی شد و با یادآوری مصوبه ممنوعیت نصب بنر در این مکان خاطرنشان کرد: شهرداری باید از نصب هر گونه بنر در میدان مرکزی به استثنای تعداد مشخصی که مصوب شده است خودداری کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت