پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1396 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 16013

اظهار بی اطلاعی رییس سازمان جهادکشاورزی از برکناری مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد

گوهرکانی:مسوولان ارشد سازمان مرکزی تعاون روستایی مصرانه خواستار تغییر آقای جهانبخش بوده و هستند و البته ما نیز مخالفتهای زیادی در این ارتباط کردیم اما آنها هم بر تغییر مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اصرار دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه گفت: حدود شش ماه پیش تاکنون تماس هایی از سوی مسوولان ارشد سازمان تعاون روستایی با ما جهت تغییر مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد برقرار که در تمامی این مدت با تغییر « هوشنگ جهانبخش»مخالفت نمودیم.

جعفرگوهرکانی  با تشریح دلایل تغییر مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از دیدگاه مسوولان سازمان مرکزی تعاون روستایی، اظهار کرد: میزان فشارها برای تغییر آقای جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی این استان از ابتدای اسفندماه سال گذشته شدت بیشتری بخود گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از همان موقع تاکنون این فشارها ادامه پیدا کرد اما در تمامی تماس های گرفته شده، ما با تغییر مدیرکل تعاون روستایی استان مخالفت کردیم و معتقدیم که آقای جهانبخش خود از مدیران توانمند مجموعه بوده است.

گوهرگانی با بیان اینکه حدود ۱۰ روز پیش نیز یکی از معاونین سازمان مرکزی تعاون روستایی با هدف تغییر مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفرکرد، یادآورشد: در نشستی که با ایشان داشتیم شرایط استان را توضیح داده و خواستار لغو این تغییر شدیم.

وی گفت: مسوولان ارشد سازمان مرکزی تعاون روستایی مصرانه خواستار تغییر آقای جهانبخش بوده و هستند و البته ما نیز مخالفتهای زیادی در این ارتباط کردیم اما آنها هم بر تغییر مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اصرار دارند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: حساب و کتاب میوه شب عید هنور انجام نشده و ما اعلام کردیم که آقای جهانبخش حتما باید این حساب و کتاب را انجام دهند اما سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام نمود که آقای فرامرزی باتوجه به اینکه عضو هیئت اصلی خرید میوه شب عید در آن استان است می تواند باحکم سرپرستی جایگزین آقای جهانبخش شود.

گوهرگانی گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام نموده که در شرایط کنونی آقای جهانبخش تغییر می‌ کند و آقای فرامرزی برای مشخص شدن حساب و کتاب شب و عید حکم سرپرستی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد را دریافت و سپس هر فردی را که مسوولان استانی مشخص کنند بعنوان مدیرکل تعاون روستایی آن استان منصوب می شود.

وی افزود: برای برگزاری آئین تکریم و معارفه این آقایان هم هیچ هماهنگی رسمی با ما بعنوان رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام نگرفته است و آنچه ما اطلاع داریم اخباری است که توسط رسانه ها منتشر می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از لغو این آئین نیز اطلاعی نداریم و نمی دانیم آیا این آئین لغو شده یا خیر زیراکه کسی از مسوولان کشوری مرتبط چیزی به ما اعلام نکرده است.

گوهرگانی افزود: البته قبل از این موضوعات، آقای جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد بدنبال اخذ موافقت انتقالی خود به شیراز بود و بنظرم موافقت های لازم با انتقال ایشان نیز صورت گرفته است.

ایلنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت