پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1396 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 16043

افشاگری بی سابقه امام جمعه سرفاریاب علیه بخشدار/وضع درمانگاه رانمی بینید که هرروزبرای مردم مشکل ایجادمی شود

امام جمعه سرفاریاب گفت: وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

 حجت الاسلام سید فرج‌الله پژمان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سرفاریاب با بیان اینکه سبک شماردن نماز ار نشانه های قیامت است گفت: کسانی که نماز را سبک می شمارند مورد شفاعت اهل بیت قرار نمی گیرند.

به گزارش صدای جنوب،امام جمعه سرفاریاب گفت  از دیگر نشانه های قیامت هوا وهوس نفسانی و اینکه فقیران در مقابل سرمایه داران احساس کوچکی کنند و دین خود را به خاطر دنیا بفروشند.

وی اظهار کرد : به غیر خدا دل نبندید وگناه انجام ندهیدکه هر لحظه مرگ در کمین شماست.

پژمان افزود : معاد: به معنای آن است که روزی همه مکلفان برای بازخواست و حساب در پیشگاه الهی گرد هم می‌آیند و هر کس به پاداش و کیفر خویش می‌رسد.

امام جمعه سرفاریاب با اشاره به ایام اعتکاف گفت: اعتکاف یک دوره انسان سازی است و اگر تمام اعمال اعتکاف را انجام دهیم همه گناهان انسان بسته می شود و کلید بهشت را به انسان می دهند.

سید فرج الله پژمان ضمن تقدیر وتشکراز کسانی که خالصانه وبدون منت برای مردم کار می کنند افزود: برخی شعار می دهند ،گزارش می دهندو تبلیغات می کنند که کارهای زیادی در دولت تدبیر امید صورت گرفته است.

وی ادامه داد: وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

امام جمعه سرفاریاب خطاب به بخشدار این شهر گفت: کدام کار را دولت در سرفاریاب انجام داده است؟

پژمان افزود: روز سیزده بدر ترافیک پنج ساعته جاده سرفاریاب به دهدشت کجابودید واین مردم را نمی دیدید؟ تصفیه خانه آب سرفاریاب چه شد که مردم در حال حاضر دارند آب معدنی مصرف می کنند.

وی ادامه داد: چراطرح آب سرفاریاب راکد است در حالی که هزینه را از مردم دریافت کرده اید ، چرا به مردم پاسخ نمی دهید؟

پژمان با اشاره به اینکه منبع آب سرفاریاب به یک لجن زارتبدیل شده است، چرا جوابگو نمی باشید؟ گفت: وضع درمانگاه سرفاریاب رانمی بینید که هرروزبرای مردم مشکل ایجادمی شود.

امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: من بعید نمی دانم اگردید، روزی خورشیدطلوع کرده بگویند به برکت دولت تدبیر وامید هست، اگرباران بارید بگویندبه برکت دولت تدبیر امید است.

وی در پابان گفت: چراسامانه مخابرات واینترنت در سرفاریاب همیشه اوقات خراب هست؟ این به چه معناست ؟ بدانید مردم آگاه و عاقلند و حواسشان جمع است و خبر دارند.

کهگیلویه

نظرات

  1. اس گفت:

    احسن بر بصیرت امام جمعه سرفاریاب باید ما مردم هم بگوئیم جناب بخشدار کمی اخلاص داشته باشین ریا کاری بس است دوران به کرسی نشستن شما تمام شده درحالی پرونده سفید را به مردم تحویل میدهید

  2. البته اگر باز چنین بیان نکنند که امام جمعه رو چه به این کارا ..یکی نیست بگه شما فقط نمازتان رو بخونید تو این کارا دخالت نکنید..باید خدمت تمام دوستان عرض کنیم که یکی از وظایف نماز جمعه بیان مشکلات مردم و پیگیری حل آن مشکلات است

    • ساداتی گفت:

      امام جمعه محترم کار شما کاملا درسته خداخیرتون بده تنها راه نجات فریاد شما و یکصدا شدن مردم با شماست …

    • نمیدانم این صندلی ریاست چیه که اینقدر روسا خودشون رو براش خرد میکنن جز اینکه آخرت خودشون رو میفروشن چیز دیگری مگه دارن

    • جناب آقای سجاد باوند بقول خودتون نماینده مردم سرفاریاب شما بهتر است از حق پدرتون دفاع کنید که چطور در مرکز سرفاریاب کار میکنه …بنده خدا رو باهاش حرف میزدم میگفت ۳۱سال خدمته که ایقد کار کنه .تازه بنظرم خیلی. وقته سرفاریاب نیومدی وگرنه میدیدی که پدرت داره کار تزریقات انجام میده درصورت که چند سال قبل برای سرفاریاب نیرو جذب کردن ..چرا اونا رو پیگیری نمیکنی

    • سلام دوست عزیز بله منم میدونم کارکنان استخدام شده مرکز سرفاریاب به تشخیص مدیریت شبکه دررأس امور اداری شبکه بهداشت به واحدهای دیگه منتقل شدن حتما تشخیص ایشون درست بوده اما در مورد پدرم حقیقتا منم همیشه میگم البته به خودش .اما متاسفانه اگه قولی بده رو قولش می مونه ظاهرا مدیریت شبکه باهاش حرف زده که کار تزریقات و پانسمان رو انجام بده هرچند بهش گفتم مخالفم اینکارم پدرم در جوابم چنین گفتن کار مردم انجام میشه هرچند میدونم وظیفه ام نیست . اما دوست عزیز مشکل ما مردم سرفاریاب این چیز ها نیست عدم پیگیریه که مرکز درمانی ما نقطه عملیاتی سلامت روح و روان و جسم ماست باید نیروهاش اینچنین تارو مار بشه ..
      از پرستار و بهیار گرفته تا بهیار ..

      • صابر گفت:

        شماها چرا گیر دادیت کارکنان درمانگاه ….
        محوریت صحبت های امام جمعه محترم چند چیز بودش .
        ۱:تبدیل شدن مراسمات عزا و عروسی بهم
        ۲:وضع نامناسب جاده های ارتباطی
        ۳:مراسمات هفته جاری
        ۴:مهمترین چیز آب آشامیدنی سرفاریابه که به لجنزار تبدیل شده

  3. استخدام در ردیف های درمانی مراکز چرام توسط افراد غیربومی های منطقه و بکارگیری پرسنل جذب شده در سایر مراکز بدون توجه به اهمیت و کمبود نیرو در مراکز بخصوص مرکز درمانی سرفاریاب ..هرروز شاهد مراجعه بیماران به مرکز درمانی سرفاریاب می باشیم اما ریاست شبکه بهداشت چرام به دلیل جایگزینی روابط فامیلی و دوستی با ضوابط افراد استخدام شده رو در مرکز درمانی چرام بکار گرفته و با تمام شرایط مرکز سرفاریاب با انتقال افراد جذب شده این مرکز به سایر شهرستانها بخاطر حفظ صندلی ریاست موافقت کرده است که باعث مازاد شدن مشکلات این منطقه از حیث درمان شده است .آیا این درست است که ریاست شبکه بهداشت چرام به خاطر حفظ صندلی ریاست باچنین اقدامات عوام فریبانه ای چنین ظلم بزرگی را در حق مردم سرفاریاب داشته باشد..؟جدا از چنین موضوع آمبولانس های تحویلی جهت مرکز سرفاریاب و سواری می باشد که ایشان باز بدون توجه آمبولانس های این مراکز را به مرکز درمانی چرام انتقال داده اند و آمبولانس های قدیمی رو به مراکز سرفاریاب و سواری فرستادن ..آیا این حق است که استخدامی مرکز درمانی سرفاریاب را برای رانندگی آمبولانس را با یه تماس تلفنی باز بخاطر حفظ صندلی ریاست شبکه به شهرستان بویر احمد انتقال داده اند آیا این از اصول اخلاقی است ؟آیا حفظ صندلی ریاست شبکه ارزش این همه بی عدالتی در حق مردم سرفاریاب و سواری رو دارد؟…و آیا های دیگر.فقط در مورد مردم مظلوم سرفاریاب و سواری….

    • ناشناس گفت:

      داداش تا بوده همین بوده ..سیاست مهتر از سلامتی مردم است .مگه ندیدیت وزیر راه بعد از حادثه قطار چی فرمودند ..یا عکس العمل های بعضی دیگر از وزیران در هنگام مواجهه با سوال های روشن و بی جواب ماندن آنها با بی احترامی وزیران به اهل قلم و خبرنگاران ..به لطف دولت تدبیر و امید جواب سوال حق تهدید شده

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت