پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1396 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 16481

در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد

۲۷ اردیبهشت روز پایانی امتحانات ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد/متوسطه‌ها ۱۱ خرداد تعطیل می‌شوند

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امتحانات نوبت پایانی دانش‌آموزان در دوره‌های ابتدایی-متوسطه اول و دوم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روزهای پایانی سال تحصیلی و امتحانات اعلام شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی زارع‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برگزاری انتخابات و استفاده از برخی مدارس جهت شعبه اخذ رأی و همچنین تقارن برخی امتحانات با ماه مبارک رمضان امسال در زمان برگزاری امتحانات تغییر ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امتحانات نوبت پایانی دانش‌آموزان در دوره‌های ابتدایی-متوسطه اول و دوم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی گفت: ۲۷ اردیبهشت حداقل زمان پایان امتحانات ابتدایی و ۱۱ خرداد نیز حداقل زمان پایان امتحانات داخلی متوسطه اول و دوم است.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: این جشنواره فرصتی برای جذب مشارکت افراد خیر در امر مقدس مدرسه سازی و تجهیز مدارس است.

موسی خادمی همچنین به برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تجلیل و تقدیر از معلم وظیفه همگانی و مستلزم مشارکت تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان هم از برگزاری این جشنواره در۳۰ فروردین در یاسوج خبر داد و گفت: در این جشنواره خیرین داخل و خارج از استان برای امر مقدس مدرسه سازی تعهدات خود را اعلام می‌کنند.

جهان مهرابی گفت: خیرین در ۳ جشنواره گذشته بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی در استان تعهد کردند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت