پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1396 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 16511

امام جمعه مسئولین بهداشتی استان را به سرفاریاب کشاند + تصاویر

مسئول بهداشت محیط استان به همراه کارشناسان شبکه بهداشت از منابع ذخیره آب شهر سرفاریاب ، روستای خلیفه ای ، دلیاسیر علیا و سلفی و جمال الدین بازدید کردند .

پایگاه خبری صدای جنوب: 

چند سالی است که موضوع آب شرب سرفاریاب به یکی از چالش هایی تبدیل شده که با آمدن و رفتن دولت ها و نمایندگان ، چندان تغییری نمی کند و هر بار هم که مسئولی به منطقه می آید ، مردم و حتی مسئولین با آوردن آب بی کیفیت منطقه به استقبال وی می روند و وعده ای می گیرند و آخر هم مشکل لاینحل باقی می ماند.
امام جمعه سرفاریاب اینبار مسئولین بهداشتی استان را به سرفاریاب آورد تا وضعیت آب شرب مردم منطقه را از نزدیک مشاهده کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول بهداشت محیط استان به همراه کارشناسان شبکه بهداشت از منابع ذخیره آب شهر سرفاریاب ، روستای خلیفه ای ، دلیاسیر علیا و سلفی و جمال الدین بازدید کردند .
در این بازدید که کارشناسان از نزدیک مشکلات آب و منبع ذخیره را دیدن کردند ، دکتر کرمی اظهار داشت : اب شرب سرفاریاب وضعیت خوبی ندارد و از مسولین مربوطه خواهان پی گیری و رفع مشکلات در اسرع وقت شد و جهت تعیین وضعیت و رفع مشکل شبکه و منابع آبی درخواست گزارش روزانه کرد.

دکترکرمی بیان داشت : مسولین مربوطه شهر سرفاریاب و روستاهای حومه نسبت به آب شرب احساس مسولیت نمایند و خواهان رفع مشکل شوند و در غیر اینصورت با انها برخورد قانونی خواهد شد و از مسول فعلی آّ ب و فاضلاب خواست با توجه به اینکه شبکه آّب رسانی فرسوده ، نیاز به ترمیم و مرمت دارد از طریق مسئولین ذیربط پی گیری و گزارش نمایند.

موسوی کیا مسئول فعلی اب و فاضلاب شهری در این دیدار گفت : آب و فاضلاب شهری هنوز منابع ذخیره و شبکه اب را به طور رسمی تحویل نگرفته و قول مساعد داد که در اسرع وقت کار خود را شروع و گزارشات ان را به استان ارسال نماید.
امام جمعه شهر سرفاریاب ضمن تقدیر و تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ، دکتر کرمی و کارشناسان بهداشت استان و با توجه به در پیش بودن فصل گرما و رنجی که مردم از بابت غیربهداشتی بودن آب می کشند ، تقاضای همکاری مسئولین استانی برای رفع هر چه سریعتر مشکلات اب و منابع ذخیره اب در سرفاریاب را نمود.تابناک

۲۳۹۶۹۰_۶۳۰۲۳۹۶۹۳_۳۲۸۲۳۹۶۹۴_۲۰۹
۲۳۹۶۹۱_۷۷۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت