پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1396 ساعت 09:01:: شناسه خبر: 16715

ناگفته های یک کنسرت/خشم دلواپسان از شادی مردم در دهدشت

برنامه کنسرت با تلاوت ایاتی از قران انجام شد و سپس سرودجمهوری اسلامی ایران قرائت شدوتمامی جمعیت باهمان نشاط شروع به خواندن سرود کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

برای اولین بار در عمر پربرکت انقلاب اسلامی کنسرتی در شهردهدشت برگزار شد و جمعیتی زیاد و طبق اعلام مسیولین برگزارکننده غیرقابل انتظار از ان استقبال کردند.
شادبودن جمعیت واینکه نزدیک به ۳ساعت قریب به ۲۵۰۰نفر و انهم نسل دهه هفتاد را پر نشاط و سرگرم نمایی اقدامی بود که
باید به همه برگزارکنندگان تبریک گفت.
برنامه کنسرت با تلاوت ایاتی از قران انجام شد و سپس سرودجمهوری اسلامی ایران قرائت شدوتمامی جمعیت باهمان نشاط شروع به خواندن سرود کردند.

در ادامه خواننده دعوت شده (مهدی احمدوند)درجایگاه قرارگرفت و شروع به خواندن ترانه نمود و ساعتی بعد برنامه به پایان رسید وجمعیت پراکنده شدند.اما
فراموشی و بدبینی و دیدن نیمه خالی لیوان برای کسانی که دوست ندارند شادی مردم راببینند تنهانکته است که روح ادم را پس از برگزاری موفقیت امیز یک کار نو و طرحی جدید وموفقیت امیز می آزارد وبصورت هماهنگ چند سایت ازبرگزاری این کنسرت خرده گرفتند.

شب گذشته اتفاقی که در دهدشت افتاد دربسیاری از شهرهای ما باتنگ نظری عده ای انجام نگردید،
اما دیشب دهدشت و دهدشتی نشان دادند فرهنگ غنی بلادشاپور نمی تواند دستمایه عده ای قلم بدست بیفتد که دیدن شادی مردم را برنمی تابند.
اما در اینجا چندسوال است که باید قلم بدستانی که ازشادبودن مردم دچار تنش روحی شده اند بدان پاسخ دهند.
اول اینکه دربرنامه های مولودی ومراسم های مذهبی ما که ابتدا و انتهای ان دست زدن و شادکردن جمعیت است چرا حرکات موزون ودست زدن شرکت درمراسم مذهبی نامیده می شود اما همین دست زدن در برنامه کنسرت رقص و آواز خوانده می شود.
چرا اشعاری که خوانده می شود قانونی اما در کنسرت اواز نامیده می شود؟
در خبری که برخی از پایگاه های خبری از حواشی خودساخته این کنسرت انتشارکرده اند
چرا تصویر اندک بانوانی که غافل ازاینکه افرادی در کمین فضای مجازی در نشرناموس مردم نیزحضورداشتند می بایست منتشر شود؟
آیا این اقدام غیرقانونی و غیرشرعی نیز حرکت در همان مسیر مردود ومنسوخ شده است؟

در کمال ناباوری نویسنده خبر اعلام داشته چراغ های سالن خاموش شده واین خطابوده است.
اما باید خدمت این نویسنده محترم عرض کنم ایا خاموش شدن لامپ های مساجد و حسینیه هادرهنگام برخی ازبرنامه های مذهبی گناه است ؟
ایا در ان هنگام گناهی رخ می دهد؟
امانکته ای که این عزیزان باید بدان واقف باشند اینست که اصولا سبک برگزاری موسیقی باوجود دستگاه های موسیقی موجود در سالن نیاز به نورهای ویژه دارد واصولا اگر رقصی بوده رقص نور است.
در جایی دیگر و بعنوان ضعف برگزاری کنسرت خبرنگارمحترم نوشته که جمعیت از پنجره به سالن می امدند اما باید پرسید
چرا باید برای سایربرنامه های ما حضورجمعیت با انواع تبلیغات به زور به صدنفر برسد اما ما در کنسرت شب گذشته شاهد سیل جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰نفر و انهم بابلیط های ۵۰هزارتومانی باشیم؟جمعیتی که همین نشاط را نیز  در برنامه های ملی خصوصا ۲۲بهمن وسایرمناسبت هادارند.

بعنوان کسی که در برخی از موارد نسبت به فرماندار کهگیلویه گلایه هایی دارم اما شاید شرکت در این برنامه شاداجتماعی سبب شد تا به علی پوزش تبریک بگویم زیرا پوزش نشان داد باشادی مردم وبویژه جوانان این دیار شاداست.
ایرج کاظمی جو رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کهگیلویه نشان داده فارغ ازهرنگاهی وبازی های سیاسی موجود تنها به انجام وظیفه فکر می کند وبانیازسنجی ها در مسیردرست گام برمی دارد وشاید این نگاه به مذاق افرادیکه دربهترین شرایط به تعداد انگشتان دست نیز نمیرسند خوش نیاید.

به هرحال برنامه کنسرت باکمترین حواشی انجام شدوقطعا تمامی عوامل ازجمله نیروهای نظامی وانتظامی وشورای تامین دراین برنامه نمره قبولی گرفتند ولی ان چیزی که عیان است اینکه مردم وبویژه جوانان دهدشتی شایسته بهترین ها هستند و باید چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد همان چیزی که ایرج کاظمی جو بدان صحه گذاشت و در ماه های اتی باید شاهد حضور دیگر خوانندگان سرشناس و محبوب در دهدشت پایتخت فرهنگ وهنر کهگیلویه وبویراحمد باشیم.

۸۵۴۶۹۵۵۵۵

۲۰۱۷۰۴۱۹_۲۱۴۰۴۶

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت