پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1396 ساعت 07:02:: شناسه خبر: 16897

در نشستی با خبرنگاران؛

عملکرد شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تشریح شد

کورش داوری گفت:در مدت دو ماهه مسیولیت در شبکه بهداشت ودرمان کارهای خوبی انجام گرفته وبرنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای کاهش مشکلات و همچنین ارایه بهترین خدمات در حیطه بهداشت ودرمان را درسطح شهرستان کهگیلویه پیش بینی کرده ایم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه درنشستی باخبرنگاران اظهارداشت: هفته سلامت با شعار «زندگی سالم بانشاط و امید در ایران» فرصت مناسبی برای بررسی و تلاش در جهت تحقق این شعار است.
کورش داوری گفت:در مدت دو ماهه مسیولیت در شبکه بهداشت ودرمان کارهای خوبی انجام گرفته وبرنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای کاهش مشکلات و همچنین ارایه بهترین خدمات در حیطه بهداشت ودرمان را درسطح شهرستان کهگیلویه پیش بینی کرده ایم.
وی افزود ۱۴مرمز جامع سلامت ۱۰پایگاه سلامت ۸۹ خانه بهداشت به جمعیت ۱۴۸هزارنفری کهگیلویه خدمت رسانی می کنند.
داوری ادامه داد ۲۳پزشک عمومی،۱۴۶بهورز ۱۸ماما ۹دندانپزشک و۴۲متخصص در شهرستان فعالیت دارند و گسیل دادن پزشکان متخصص مثل اطفال و داخلی به مناطق کمتربرخوردار امیدواری بیشتر ونشاط مردم را در این مناطق به همراه داشته است.
وی بابیان ارتقای خدمات به بهترین استانداردها در تمامی نقاط شهرستان افزود مجهزشدن مراکزدرمانی دیشموک و قلعه رییسی مطالبه به حق مردم است و برای رسیدن به این مهم لحظه ای کوتاهی نمی کنیم.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه گفت مجهزشدن مرکزدرمانی دیشموک به دستگاه رادیولوژی به ارزش ۲۵۰میلیون تومان با مدیریت داخلی تحقق یافته است.

کورش داوری پروژه های شبکه بهداشت کهگیلویه را شامل ۱۶ پروژه دانست و افزود: برخی از این پروژه‌ها در مراحل کلنگ‌زنی تا پیشرفت ۹۰ درصدی فعال هستند.
وی از پیشرفت ۹۰ درصدی بخش اتفاقات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به عنوان یکی از این پروژه ها یاد و تصریح کرد: این بخش ۴۰ تا ۶۰ تخت تخصصی، پنج اتاق عمل و چهار اتاق رست پرستاران حداکثر ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از خرید انواع تجهیزات مدرن برای این بخش خبر داد و گفت: اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های جانبی بخش اتفاقات هزینه شده است.
داوری از کلینیک تخصصی جامع به عنوان دیگر پروژه ها یاد و اظهار کرد: این کلینیک با پیشرفت ۷۰ درصدی تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی از ساخت مجتمع عالی بهورزی با متراژ یک هزار و ۳۰۰ متر مربع خبر داد و بیان کرد: پذیرش دانشجو در چهار رشته در کنکور آینده صورت خواهد گرفت.
داوری در ادامه با اشاره به هفته سلامت، برنامه های این هفته را یادآور شد و برگزاری همایش پیاده روی، برپایی چادرهای سلامت در مصلای نماز جمعه و سنجش قندخون، فشارخون و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه را از جمله برنامه های هفته سلامت در دهدشت عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت