پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1396 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 16907

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

جشن مبعث حضرت محمد(ص)در دهدشت برگزار می شود+جزئیات

پایگاه خبری صدای جنوب:  رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری جشن مبعث حضرت محمد(ص)در دهدشت خبر داد. به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سید محمدحسینی طلب اظهارداشت:جشن مبعث رسول مکرم اسلام یکی از اعیاد مذهبی و دینی بزرگ مسلمانان به شمار رفته که هر سال با شکوه خاصی در سراسر کشور و به ویژه شهرستان […]

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری جشن مبعث حضرت محمد(ص)در دهدشت خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سید محمدحسینی طلب اظهارداشت:جشن مبعث رسول مکرم اسلام یکی از اعیاد مذهبی و دینی بزرگ مسلمانان به شمار رفته که هر سال با شکوه خاصی در سراسر کشور و به ویژه شهرستان کهگیلویه  اجرا می شود.

وی ادامه داد: اگر مسلمانان با الگوگیری و تاسی از حضرت محمد(ص) راه خویش را انتخاب می کردند و در زندگی بیانات آن بزرگوار را به کار می بستند امروز جهان اسلام شاهد درگیری ها و اختلافات وتفرقه ها و جنگ های خونین نبود و وحدت و مودت در بین مسلمانان موج می زد.

حسینی طلب  تاکید کرد: کشورهای اسلامی با پیروی از اخلاق حسنه نبوی و حفظ وحدت خویش علاوه بر کوتاهی دست استکبار از جوامع می توانند با پیشرفت های علمی و معنوی اسلام را در همه عرصه ها و جوامع گسترانیده و آرامش و آسایش را به جهانیان عرضه کنند و تکفیری ها و حامیان انها را شکست دهند.

حجت الاسلام حسینی طلب در ادامه گفت:جشن بزرگ مبعث خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) با عنوان رحمت للعالمین و با حضور هنرمندان مطرح صداوسیما و اجرای برنامه های شاد و متنوع در روز دوشنبه ۴/۲/۹۶و از ساعت ۲۱برگزار می شود.
وی مکان این جشن معنوی را پارک شهیددستغیب دهدشت(پارک جنگلی)اعلام نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت