پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1396 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 16913

آشنایی با صفا فضیلت کاندیدای شورای اسلامی شهرلنده ؛

از کوچه پس کوچه های چاروسا تا دریافت تاییدیه از دانشگاه های اتریش/حکایت مردی که به توسعه لنده می اندیشد

صفا فضیلت در کسوت معلمی نشان از معلمی توانمند و موفق داشت با حضور چندین دوره در جشنواره های معلم نمونه،سرگروه دروس تخصصی خود و پژوهش های علمی در سطح استان چهره ای کارآمد و موفق از خود نمایان ساخت .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مختصری از زندگی کاندیدای شایسته شهر لنده صفا فضیلت فرهنگی

صفا فضیلت متولد سال ۱۳۶۳ روستای گرداب از توابع موگرمون می باشد . تحصیلات ابتدایی را در دبستان شهید فتحی و دوره راهنمایی را در مدرسه راهنمایی فارابی با عنوان دانش آموز ممتاز گذراند .

 فضیلت دوره دبیرستان خود را در دبیرستان علامه طباطبایی سپری کرد .و با معدل ۱۷ حائز مدرک دیپلم گردید .

در اولین سال کنکور در سال ۱۳۸۲ با شرکت در کنکور سخت آن سال ها با کسب رتبه ۹۷۲ کشوری با انتخاب مرکز تربیت معلم دزفول شغل شریف معلمی را انتخاب کرد .

وی در مرکز تربیت معلم دزفول علاوه بر تحصیل به عنوان دانشجوی ممتاز در رشته فوتبال طی دو سال حضور در مسابفات کشوری فوتبال دانشجویان به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی کشور رسید .

فضیلت با معدل ۱۷/۴ صدم در سال ۸۴ فارغ تحصیل رشته مطالعات اجتماعی گشت .

وی بعد از فارغ التحصیلی راهی منطقه چاروسا جهت خدمت به دانش آموزان آن دیار شد .

این چهره فرهنگی پس از یک سال تدریس در دبیرستان های چاروسا جهت کسب مدرک لیسانس در سال ۸۵ راهی شهرکرد شد و بعد از دو سال تحصیل در شهر کرد با معدل ۱۸/۹۱صدم با عنوان دانشجوی ممتاز مدرک لیسانس خود را اخذ کرد .

جویایی علم و میل به پیشرفت و ادامه تحصیل باعث شد تا در سال ۱۳۸۷ جهت اخذ مدرک فوق لیسانس در دانشکده علوم و تحقیقات فارس به تحصیل رشته علوم سیاسی بپردازد که سرانجام در سال ۱۳۹۰ موفق به اخد فوق لیسانس علوم سیاسی شد .

استاد فضیلت در کسوت معلمی نشان از معلمی توانمند و موفق داشت با حضور چندین دوره در جشنواره های معلم نمونه،سرگروه دروس تخصصی خود و پژوهش های علمی در سطح استان چهره ای کارآمد و موفق از خود نمایان ساخت .

این امر باعث شد تا وی در سال ۱۳۸۹ از سوی واحد آموزش اداره کل آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معلم منتخب استان جهت حضور در دوره های تالیف کتب درسی جدید راهی تهران شود و به عنوان مدرس دوره های ضمن خدمت ۳ سال متوالی در شهرستان های استان به آموزش دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به عنوان مدرس پرداخت. .

فضیلت در سال های اخیر تحلیل های سیاسی اجتماعی و فرهنگی و بیان مشکلات لنده را با قلم خود صدا کرد که با یک سرچ اینترنتی در سایت های استانی و ملی می توان به دعدغه ها و تلاش های سال های اخیر در جهت بیان مشکلات شهر لنده پی ببرید .

استاد فضیلت از سال ۱۳۹۱ تا الان در کسوت استاد دانشگاه به تدریس دروس علوم سیاسی و عمومی می پردازد و دانشجویان بسیاری از وی تلمذ کردند همچنین وی چندین پایان نامه دانشجویی را به عنوان استاد راهنما در کارنامه خود دارد .

علاقه به تحصیل و کسب علم هیچ گاه در ضمیر استاد فضیلت خاموش نگردید و دایما در جستجوی دانش بوده است . همین امر باعث شد صفا فضیلت در سال ۱۳۹۲ مجددا در کنکور کارشناسی ارشد برای بار دوم شرکت کند و با کسب رتبه ۶۲ در دانشگاه ملی چمران اهواز به تحصیل رشته جغرافیای برنامه ریزی گرایش مدیریت توسعه بپردازد و طی دوسال تحصیل در دانشگاه ملی چمران اهواز ده ها مقاله ملی و بین المللی در زمینه توسعه شهرستان لنده به رشته تحریر در آورد که برای نمونه یکی از مقالات وی از مرکز آکادمیک و علمی دی ان وی اتریش گواهی نامه تایید دریافت نمود .

فضیلت با نمره پایان نامه ۱۹/۲۰ صدم و کسب دانشجوی ممتاز و نخبه و A از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت توسعه خود دفاع کرد و موفق به اخذ دومین فوق لیسانس خود گردید .

استاد فضیلت طی سال های اخیر چه به لحاظ قلمی و چه به لحاظ عملی جهت توسعه و پیشرفت شهر لنده قدم برداشته است که تلاش برای برگزاری سه همایش توسعه شهرستان لنده طی سه سال اخیر سند اثبات این ادعا است . سابقه ۱۴ سال افتخار در کسوت معلمی ، شش سال تدریس در دانشگاه ، دو فوق لیسانس علوم سیاسی و جغرافیای برنامه ریزی گرایش مدیریت توسعه ، ده ها مقاله ملی و بین المللی در زمینه توسعه شهرستان لنده ،صدها تقدیرنامه ملی و استانی و منطقه ای نشان از شایستگی وی برای نمایندگی مردم شریف لنده در شورای این شهر دارد . و یقین داریم مردم اگاه و آینده نگر لنده از این فرزند توانمند خود که با توسعه شهری ،مدیریت شهری ،چالشهای شهری ، پتانسیل های شهری ،مشکلات شهری و راه های برون رفت از مشکالات شهری را هم به لحاظ آکادمیک و دانشگاهی و هم به شکل عملی آگاهی کامل دارد و خود را در عمل اثبات کرده است نخواهند گذشت و آینده این شهر را با سپردن به فرزند متخصص ، متعهد و شایسته خود (استاد صفا فضیلت )به دور از تعصبات قومی خواهند سپرد .به انتخاب صحیح مردم شهرستان لنده امید کامل داریم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت