پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1396 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 16932

رونمایی از هدف مشترک قالیباف و رئیسی/ دولت روحانی تکرار نشود

قالیباف:در مقطع انتخابات همه ما یک هدف مشترک داریم و مصمم هستیم که این دولت تکرار نشود زیرا ادامه این دولت به معنای آن است که آرمان‌های انقلاب و مسائل اقتصادی کشور در خطر است؛ این هدف مشترک من و آقای رئیسی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در مقطع انتخابات همه ما یک هدف مشترک داریم و مصمم هستیم که این دولت تکرار نشود زیرا ادامه این دولت به معنای آن است که آرمان‌های انقلاب و مسائل اقتصادی کشور در خطر است؛ این هدف مشترک من و آقای رئیسی است.

محمدباقر قالیباف افزود تجارت اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار بود و سود تجارت اتحادیه اروپا رقمی در حدود ۱۷۰ میلیارد دلار است این در حالی است که اگر ما در کشور خود تنها در حوزه انرژی بتوانیم درست مصرف کنیم، می‌توان ۱۶۷ میلیارد دلار از این بخش برای کشور درآمد و ظرفیت ایجاد کرد.

وی گفت:مجموعه بودجه نقد و غیر نقد شهرداری تهران حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است این در حالی است که سرجمع هزینه های جاری شامل حقوق، بودجه جاری و همچنین هزینه نگهداشت شهر تنها ۳۱ درصد بودجه را تشکیل می دهد و ۶۹ درصد بودجه به توسعه زیرساخت ها اختصاص یافته است در مقابل شاهد هستیم که بودجه دولت از سال ۹۲ تا سال ۹۵ چندین برابر شده و بودجه ۱۰۴ هزار میلیارد تومانی دولت به ۲۸۲ هزار میلیارد تومان تا آخر سال ۹۵ افزایش پیدا کرده است اما ببینید که سهم بودجه جاری دولت چقدر است؟ مگر در این شرایط امکان رشد در کشور وجود دارد؟

شهردارتهران ادامه داد تا سال ۱۴۰۳، سالانه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تقاضا برای شغل جدید پیش رو داریم و اگر پنج میلیون شغل دیگر ایجاد کنیم، تازه توانسته ایم همین وضعیت فعلی را حفظ کنیم؛ در این شرایط ببینید که اگر نتوانیم پنج میلیون شغل ایجاد کنیم چه بحرانی پیش روی ما خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت