پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1396 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 16940

فرماندار کهگیلویه:

خدمات دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی مایه افتخار است

پوزش گفت:عملکرد دولت در افزایش تولید محصولات کشاورزی مایه افتخار است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه در شورای کشاورزی این شهرستان اظهارداشت:کهگیلویه زمین های زراعی مناسبی دارد که هم  در شرایط دیم وهم آبی می توان بابرنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت  زمینه برداشت حداکثری محصولات مختلفی چون گندم وجو را فراهم نمود.

در این جلسه که گوهرکانی رییس سازمان جهادکشاورزی و فروزنده رییس شرکت غله استان،بخشداران وپرسنل جهادکشاورزی به همراه  برخی ازکشاوزان  نیزحضورداشتند علی پوزش افزود: کشاورزان در مواردی چون تولید بذر و ماشین الات کشاورزی وهزینه حمل محصول مطالباتی دارند که باید بررسی و از انها حمایت شود.

وی گفت: خوشبختانه اموزش های فنی زیادی به کشاورزان داده می شود و این روند می بایست ادامه پیداکند زیرابه تولید بهترو باکیفیت تر کمک زیادی می کند.

پوزش ادامه داد:خدمات دولت تدبیر وامید در بخش کشاورزی مایه سرافرازی وافتخار است و اگر زمانی تنها برای سه روز گندم ذخیره بود امروز باظرفیتی که بامدیریت این دولت انجام شده است برای بیش از ۷۰۰روز ذخیره گندم وجوددارد.

پوزش در ادامه بااشاره به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهروروستا خواستارهمکاری ادارات با مسیولان برگزارکننده این انتخابات جهت هرچه باشکوه تر برگزاری ان و  حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت