پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1396 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 17003

جشن عید مبعث در سرفاریاب برگزار شد/تصاویر

جشن بزرگ عیدمبعث درشهرسرفاریاب باحضوراقشارمختلف مردم برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جشن بزرگ عیدمبعث درشهرسرفاریاب باحضوراقشارمختلف مردم برگزارشد.

به گزارش صدای جنوب، در این جشن که باهمکاری ستاداقامه نمازجمعه ،بخشدار سرفاریاب وحوزه حضرت ابوالفضل (ع) ،کانون فرهنگی محرم سرفاریاب برنامه ریزی شده بودابتداجلسه باتلاوت کلام وحی اغازوسپس امام جمعه شهرسرفاریاب ضمن تقدیروتشکرازحضورهمه مردم شهرسرفاریاب که درتمامی مراسمات وجشن هاسنگ تمام می گذارند قدردانی نمودوبه بیان ویژگی هاوخصوصیات اخلاقی حضرت محمد(ص)پرداخت.

حجت الاسلام پژمان افزود:پیامبری که رحمه للعالمین است و به فرمایش خودش «انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» برای تکمیل مکارم اخلاق نازل شده است و به همین خاطر رفتار رسول خدا (ص) پر از زیبایی هاست . پژمان ادامه داد:نگاه کردن آن حضرت حکایت از عدالت درونی او دارد ، رفتار کریمانه اش گویای بزرگی روح ، و خشم و خشنودی اش تنها به خاطر افزود:در مجلس دارای ادب ، سکوتش دارای حکمت و حیای آن حضرت قابل تو صیف نیست ، زهد پیامبر با احدی قابل مقایسه نمی باشد ، فقیر و غنی در منظر آن حضرت هیچ تفاوتی با هم ندارند جز به تقوای الهی ، همیشه حق بر زبانش جاری ، لبخند بر لب ، و متواضع ترین مردم بود ، آن قدر مهربان و نازک دل بود که همه مردم مشتاق زیارت آن حضرت بودند . در امانت داری سرآمد همه بود ، در راستگویی از دوران جوانی لقب امین به او داده بودند در زیبایی سیرت و صورت همتایی نداشت ، به قول و پیمانش وفادار بود ، عفت کلام آن حضرت سر مشق همه ی نیکان بود خوبی ها و فضایل و زیبایی های آن حضرت آن قدر فراوانند که ذکر همه آنها در این مختصروقت نمی گنجد.

امام جمعه سرفاریاب  ازکلیه کسانی که دراین جشن همکاری نمودند کمال تقدیروتشکرکرد.

در ادامه اندیشه مداح اهل بیت به مولودخونی دروصف پیامبراعظم (ص)پرداخت و درپایان هم به ده نفرازکسانی که نام انهامحمدبودبه قیدقرعه هدایایی داده شد.

IMG_20170425_151705 IMG_20170425_151646 IMG_20170425_151625 IMG_20170425_151628

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت