پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1396 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 17373

یادداشت؛

خبرنگاران دهدشت از خبرنگاری تا خبرپراکنی+توضیحات صدای جنوب

از روزها قبل در همه مجالس و محافل خبر از این بود که ،شهردارمحترم شهردهدشت قرار است روز جمعه پیش ازخطبه های نمازجمعه چندکلامی بامردم فهیم شهردهدشت سخن بگوید!

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهردار دهدشت درسخنان پیش از خطبه های نمازجمعه گزارشی ازعملکرد خودارایه کرد.

این سخنان در پایگاه های خبری شهرستان  انعکاس ضعیفی داشت.

 مسلم ازادی دریادداشتی به این اتفاق انتقادوشهردهدشت را شهری بدون خبرنگار توصیف کرده است.

البته این یادداشت موردنقداست زیرا هیچگونه اطلاع رسانی درزمینه سخنرانی شهردار دهدشت انجام نشده و شهرداردهدشت همواره نشان داده است که ازبیان گزارش عملکردبه جامعه خبری علاقه چندانی ندارد.

هر چند اعتقاد داریم ان دسته از خبرنگاران محترم که در مراسم نمازجمعه شهردهدشت حضورداشتند سخنان تخشارا می بایست درحد توان پوشش می دادند.

پایگاه خبری صدای جنوب هرچند موافق بسیاری ازگفته های این یادداشت نیست امادرچارچوب کارخبری تمامی مطلب رامنتشر مینماید.

ازادی  نوشت:

بنام خداوندجان افرین
حکیم سخن برزبان افرین

از روزها قبل در همه مجالس و محافل خبر از این بود که ،شهردارمحترم شهردهدشت قرار است روز جمعه پیش ازخطبه های نمازجمعه چندکلامی بامردم فهیم شهردهدشت سخن بگوید!
هر چند به دلیل مسافرت توفیق حضور در نماز جمعه را پیدا نکردم ،امیدوار بودم چشمان تیز بین خبرنگارانی که اتفاقات وعزل ونصب های جزیی ادارات وشرکتها راهم پوشش میدهد ، نمازجمعه ک پای ثابت خبری آنها خواهد بود قطعا خبرها و اتفاقات آن از لنز دوربین آنها دور نخواهد ماند و سخنان ناگفته شهردارمحترم راکه چهارسال دندان بر روی جگر گذاشته و به دلیل ملاحظات منطقه ای دم نزد را پوشش خواهند داد ،اما متاسفانه هیچکدام ازخبرنگاران موضوع به این مهمی که عده زیادی از مردم منتظر آن بوده اند راپوشش خبری نداره اند.

شهرداربانمازگزاران سخن گفت،بیلان کاری خود و اعضای محترم شورای شهر وخدماتی را که در طول چهار سال انجام داده بود باسند ومدرک تشریح کرد،همانگونه که انتظار میرفت، شأن، ادب و وحلم ایشان اجازه ندادحتی بعدازچهارسال بی مهری اعضای اقلیت شورا ذره ای نسبت به آنها گله مند باشد.

شهردارمحبوب دهدشت که،زمانی بعنوان پاسدارسپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرزها میهن عزیزمان محافظت کرد ،افتخار جانبازی هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه دارد، دارای تحصیلات عالیه بامدرک دکتری است دکتر تخشا ،باشخصیتی چنین و رزومه ای قوی مثل همیشه ادب واحترام راسرلوحه کارخودقرار داده و یک بار دیگر ثابت کرد بهترین شهردار بعد از انقلاب اسلامی در شهر دهدشت بوده است لذا تنها بازنده امروزکه انصاف رابه معنای واقعی باخته اند و اخلاق رسانه‌ای را رعایت نکردند کسی نبود جز خبرنگاران!یا بهتر بگویم خبر پراکنان!

مسلم آزادی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت