پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 17435

غلامرضا تاجگردون:

نامزدهای انتخابات اخلاق مداری را سرلوحه کارشان قرار دهند/انتخابات ریاست جمهوری تعیین شاکله نظام جمهوری اسلامی است

تاجگردون بیان کرد: ملت ایران در این برهه حساس با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات آزاد علاوه بر ثبات سیاسی، نقش مهمی در تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زمینه مشارک بیشتر مردم دارد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  ایرنا، غلام رضا تاجگردون روز شنبه در نشست با کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در سپردن سکان مدیریتی کشور باید جدی بود، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات سبب تحکیم بخشی پایه های سیاسی و امنیتی نظام اسلامی خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، افزود: باید نامزدهای انتخابات اخلاق مداری را سرلوحه کارشان قرار دهند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گامی مهم و اساسی برای افزایش رونق اقتصادی و آبادانی کشور است.
تاجگردون بیان کرد: ملت ایران در این برهه حساس با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.
وی با بیان این که انتخابات یک روند برنامه ریزی شده و قانونمند است، گفت: همه باید در چارچوب قانون در تمامی مراحل حق الناس را رعایت کنند.
عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با افرادی که بخواهند از هر طریقی سبب ایجاد بی نظمی در روند انتخابات شوند با آن ها برخورد می شود.
وی تصریح کرد: حضور گسترده همه قشرهای مختلف مردم در انتخابات سبب تداوم ثبات و همبستگی ملی خواهد شد.
تاجگردون ابراز کرد: رعایت اخلاق و موازین شرعی مهمترین رکن اساسی انتخابات است.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مرم گچساران برای حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح و کاردان آماده شوند.
تاجگردون با اشاره به کاندیداهای شورای شهر نیز تصریح کرد: کاندیداها باید به فکر از خودگذشتگی و پیشرفت شهر باشند.
وی گفت: با توجه به این که طوایف و سلیقه‌های مختلفی در شهر دوگنبدان سکونت دارند، کاندیدهای شوراها باید تمام دیدگاه‌ها را در نظر گیرند.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ریش سفیدان با در اختیار گذاشتن تجربیات خود می‌توانند در ۲ انتخابات پیش رو به مسئولان شهرستان کمک کنند.
وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری تعیین شاکله نظام جمهوری اسلامی است.
فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و با افرادی که از این قوانین تخطی کنند برخورد قانونی می‌شود.
عبدالرحیم رحیمی افزود: براساس قانون کاندیداهای شورای اسلامی شهر حق نصب و الحاق پوستر در معابر و اماکن عمومی شهر ندارند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می شود و اقدام به جمع‌آوری پوسترهای تبلیغاتی خواهیم کرد.
وی بیان کرد: اندازه تراکت های تبلیغاتی باید ۷۰×۱۰۰ سانتی متر باشد و برخی از نامزدهای انتخابات، این اندازه را رعایت نکرده اند که این نوع تبلیغات نیز باید از سطح شهر جمع آوری شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت