پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1396 ساعت 05:02:: شناسه خبر: 17520

امام جمعه دهدشت:

شورای فرهنگ عمومی در برابر ولنگاری و بدحجابی تسلیم شده است

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی فرهنگ را زیربنای توسعه جامعه دانست و اظهار داشت:تعالی عقلانیت افراد به ارتقای فرهنگ وابسته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه درسال جدید باحضوراعضا و  خبرنگاران برگزارشد.
به گزارش صدای جنوب،رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه احساس می‌شود این شورا در برخی مسایل تسلیم شده است،گفت: رواج تیراندازی و سلب آسایش از مردم در حالی است که ممنوعیت این کار رد شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده بود.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی فرهنگ را زیربنای توسعه جامعه دانست و اظهار داشت:تعالی عقلانیت افراد به ارتقای فرهنگ وابسته است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در بسیاری از مسایل به جای پیشرفت عقب‌گرد داریم،افزود:موضوع ممنوعیت تیراندازی در مجالس و محافل که در نشست شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده بود اجرایی نشد و ادامه این روند بی‌توجهی به مصوبه‌ها نشان می‌دهد شورای فرهنگ عمومی تسلیم ولنگاری‌ها شده و این یک خطر است.

حسینی با اشاره به اینکه تیراندازی در عروسی و یا خاکسپاری کار عقلانی نیست و نباید هنر تلقی شود، تصریح کرد:شورای فرهنگ عمومی در برابر وضعیت بدحجابی هم تسلیم شده است.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات یک بحث مهمی و مسئله حیاتی در نظام اسلامی است که رهبری دائماً به عنوان پشتیبانی ملت از نظام،دولت و اسلام تأکید دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: مردم باید در صحنه حضور پیدا کنند تا توطئه‌های دشمن خنثی شود،کما اینکه مردم تا الان نشان دادند نسبت به نظام بی‌تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه ورود و خروج در انتخابات به روش تخریب‌گرایی و مباحث توهین‌آمیز اشتباه است،گفت: باید با عقلانیت در انتخابات شرکت داشت و از شورش و تنش پرهیز کرد.

حسینی رقابت سالم را رقابت همراه با عقلانیت دانست و با بیان اینکه این نوع رقابت در جامعه فرهنگ سازی نشده است،گفت: توهین و تخریب‌ها بیانگر این است فرهنگ انتخابات هنوز متعالی نشده است.

وی افزود: باید با هر کاری که زمینه خدشه‌ دار شدن سلامت انتخابات می‌شود برخورد شود.
حسینی درپایان تاکید کرد رسانه ها سریع و صریح تخلفات انتخاباتی را گوشزد نمایند و انها رانقد کنند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت