پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1396 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 17630

بازدید سرزده معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ازمراکز بهداشتی ودرمانی روستاهای حاشیه یاسوج

فتاح محمدی در این بازدید برخدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم از جمله مناطق روستائی استان تاکید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بطور سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی روستاهای حاشیه شهر یاسوج بازدید کرد.

به گزارش صدای جنوب،فتاح محمدی در این بازدید برخدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم از جمله مناطق روستائی استان تاکید کرد.
وی، کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی را پیشقراولان و پیشگامان عرصه سلامت خواند و افزود: طرح تحول سلامت که در دولت یازدهم کلید خورد و به اجرا درآمد بخش اعظمی از مشکلات بهداشتی و درمانی کشور را مرتفع کرد.
معاون سیاسی و امنیتی، رضایتمندی مردم را شرایط فعلی بهداشت و درمان و نشان توجه ویژه دولت یازدهم به امر بهداشت و سلامت خواند و افزود: سالم سازی جامعه و توجه ویژه به مرکز بهداشتی به ویژه روستاها و مناطق عشایری از اولویت های دولت است.
محمدی با بیان اینکه، جامعه هدف مراکز و خانه های بهداشت روستائی حاشیه شهر یاسوج از جمله تل خسرو، اکبرآباد و نجف آباد بالغ بر ۳۰ هزار نفر است، ابراز داشت: هرچند خدمات مناسبی در حوزه های سلامت به آنان ارائه شده اما هنوز در بخش تجهیزات درمانی مشکلاتی دارند و باید در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، بررسی مشکلات این حوزه ها در بخش های نیروی انسانی و امکانات را از اهداف این بازدید سرزده دانست و تصریح کرد: پس از گفتگو با کارکنان و مسئولان مراکز بهداشتی و بررسی میدانی، کمبودها و نیازمندی ها طی نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی استان برای رفع نواقص و پیگیری مطالبات آنان ارسال خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت