پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1396 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 17787

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

انتخاب گزینشی خبرنگاران همیشه وجود خواهد داشت

دهبانی پور گفت: انتخاب گزینشی خبرنگاران قبلا وجود داشته، الان وجود دارد و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رضا دهبانی پور در جمع خبرنگاران استان و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در جلسات استانداری و برخی ادارات استان تنها خبرنگاران همسو و گزینشی به این نشست ها دعوت می شوند، اظهار کرد: ممکن است برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه و برخی سایت های خبری از یک نهاد و دستگاه اجرایی بیشتر خبروگزارش تهیه و منتشر کنند و در جلسات نیز از انها دعوت شود.

وی در پاسخ به این سوال که شما متولی امور خبرنگاران هستید و باید در این موضوع ورود پیدا کنید نیز گفت: اگر بخواهم در این زمینه کاری انجام دهم می گویند که دخالت در کار ما است.

دهبانی پور ادامه داد: انتخاب گزینشی خبرنگاران قبلا وجود داشته، الان وجود دارد و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتخاب گزینشی خبرنگاران برای حضور جلسات استانداری استان و برخی ادارات واکنش نشان داد و گفت: این موضوع را پیگیری می کنم اما به نظر می رسد جلوگیری از این اقدام شدنی نیست.

در این نشست خبرنگاران زیادی نسبت به انتخاب گزینشی اصحاب رسانه از سوی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی اعتراض خود را اعلام و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

موضوع انتخاب گزینشی خبرنگاران توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای پوشش خبری جلسات مدتی است که از سوی روابط عمومی این نهاد در دستور کار قرار گرفته و در بسیاری از مواقع نیز ار ورود خبرنگاران برای حضور در نشست ها جلوگیری می شود./عصر دنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت