پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1396 ساعت 07:02:: شناسه خبر: 17813

بیانیه مهم نماینده کهگیلویه بزرگ درباره انتخابات ریاست جمهوری؛

بدون توصیه به رای دادن به نامزدی خاص همه را به شرکت در انتخابات دعوت می کنم

با درک شرایط مزبور اینجانب بدون وابستگی های جناحی و سیاسی و بدون توصیه به رای دادن به نامزدی خاص همه را به شرکت در انتخابات روز جمعه ۲۹ اردیبهشت دعوت می نمایم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد .

متن این بیانیه که در اختیار صدای جنوب قرار گرفته است به شرح زیر است :

آنچه در انتخابات مهم است حضور عموم مردم است،همه باید در انتخابات شرکت کنند این یک فریضه ملی است(مقام معظم رهبری) شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هم حق مردم است و هم یک تکلیف شرعی و ملی،حضور آگاهانه، وحدت بخش موجب ارتقای قدرت و جایگاه کشور و جمهو ی اسلامی ایران در عرصه بین المللی و قدرت نرم خواهد شد.

بادرک شرایط سخت و پیچیده منطقه ای و بین المللی و شدت دشمنی دشمنان این ملت و با درک ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در میان تمام مردم و گروهای سیاسی و با عنایت به مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی که راه حل آن انتخاب رییس جمهور توانمند و متعهد می باشد همه مردم و گروهای سیاسی را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می نمایم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری آن را فریضه ملی و شرعی می دانم .

از نظر اینجانب مردم که ولی نعمت های ما مسوولین کشور هستند بسیار آگاه و بصیر و هوشمند هستند و نیاز به ارشاد ودتوصیه ندارند در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی آن ها نشان داده اند که همیشه جلوتر از مسوولین حرکت می کنند بنابراین ما مسوولین کشور موظفیم در تصمیم گیری ها و اعلام مواضع همیشه شعور آگاهانه و انتخاب آزادانه آن ها را پاس بداریم و بر طبق خواست و میل مردم که همواره پشت سر انقلاب و رهبر خویش بوده اند برنامه ریزی کنیم .

با درک شرایط مزبور اینجانب بدون وابستگی های جناحی و سیاسی و بدون توصیه به رای دادن به نامزدی خاص همه را به شرکت در انتخابات روز جمعه ۲۹ اردیبهشت دعوت می نمایم روز جمعه همه ما می آییم برای تععین سرنوشت خویش و ساختن ایران اسلامی و آباد وعده ما جمعه۲۹ اردیبهشت

عدل هاشمی پور

نماینده و خادم مردم شریف کهگیلویه,بهمئی ، لنده و چرام

منبع: خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت