پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1396 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 17817

استاندار در دیدار با هیات عراقی:

گازوئیل خوزستان به عراق صادر می شود

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عراق اظهار کرد: زمینه‌های متعددی برای همکاری در استان خوزستان وجود دارد و ان‌شاالله با رایزنی‌های بیشتر بتوانیم تفاهمنامه‌هایی میان طرفین منعقد کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عراق به منظور انجام صادرات گازوئیل ایران به عراق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و سید علی موسوی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عراق شامگاه شنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه در مهمانسرای شهید رجایی استانداری دیدار و گفتگو کردند.

در نشست با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عراق که با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، استاندار، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و معاون امور اقتصادی و بین الملل استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد و مقرر شد هماهنگی‌های لازم جهت صادرات گازوئیل از طریق تعاونی‌های مرزنشین به عراق از مرزهای شلمچه و چذابه انجام شود.

استاندار خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سطح روابط دوجانبه با کشور عراق عنوان کرد: با توجه به وجود میادین نفتی مشترک مصمم هستیم با همکاری با کشور عراق برنامه‌ریزی کنیم که طرفین از این میادین مشترک استفاده بهینه ببرند.

در ادامه این نشست آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: در نظر داریم با همکاری مقامات عراقی یک زائرسرا ویژه زوار خوزستانی عتبات عالیات در عراق احداث کنیم.

همچنین مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عراق اظهار کرد: زمینه‌های متعددی برای همکاری در استان خوزستان وجود دارد و ان‌شاالله با رایزنی‌های بیشتر بتوانیم تفاهمنامه‌هایی میان طرفین منعقد کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت