پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 18064

ایراندخت اکبرنژاد:

خوشحالم که مسیر را برای ورود بانوان هموار کردم

ایراندخت اکبرنژاد گفت: ایراندختم و همه جای ایران سرای من است و شعارانتخاباتی ام همین خواهد بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اخرین روزتبلیغات شورای اسلامی شهردهدشت باسخنرانی سایر نامزدها ازجمله حقانی،مومن نسب، رحیمی و ایراندخت اکبرنژاد پیگیری شد وتاساعتی دیگر این زمان پایان می یابد.

عضوکنونی ویکی ازداوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهردهدشت درنطق انتخاباتی خود در سینمادهناد گفت:خوشحالم که سد را برای ورود بانوان به عرصه های اجتماعی ازجمله شورای شهرشکستم و امروز افتخارمی کنم که چندین خانم بعنوان رقیب خودم دراین انتخابات شرکت کرده اند.
به گزارش صدای جنوب،اکبرنژاد باگلایه از یکی از کاندیداهای خانم که درچندروزگذشته وی را آماج حمله قرارداده بود نیزگفت چند رای ارزش این همه تهمت و دروغ راندارد و باید قدردان من باشید که امروز این مسیر رابرای شما هموارکردم وهمین نگاه ها سبب محرومیت ما بانوان در اجتماع شده است.
وی بدون نام بردن از برخی از اعضای کنونی شورای شهردهدشت که ازانها بعنوان طیف اقلیت یادمی شود نیز گفت با رای من یکی از همین اقایان [ خ.آ ]در تهران مسئولیت گرفت اما برای اینکه من رازمین بزند و آرای مرا کاهش دهد دروغی را دال براینکه (من دردهدشت حکومت کردم)نسبت داد اما مردم فهیم دهدشت این دروغ راباورنکردند چون میدانند شورا محل حکومت کردن نیست بلکه محلی برای خدمت به مردم است.
اکبرنژاد خود راغریبه ای اشنا دانست که مورد اقبال مردم قرارگرفته و گفت مردم دهدشت خوشحالم که به من در دورگذشته اعتمادکردید ومیدانم این اعتمادرا تکرار می کنید.
ایراندخت اکبرنژاد افزود ایراندختم و همه جای ایران سرای من است و شعارانتخاباتی ام همین خواهد بود و ازهمه مردم انتظار دارم به شعارهای بی ارزش توجهی نکنتد و افراد صالح راانتخاب کنند.

۲۰۱۷۰۵۱۷_۱۹۴۳۰۶

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت