پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1396 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 18314

با صدور پیامی؛

منتخبین شورای شهر دهدشت از مردم قدردانی نمودند

منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی در دهدشت ازمردم به سبب حضور گسترده قدردانی نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

منتخبین شورای اسلامی شهروروستا در دهدشت در پیامی از حضورگسترده مردم درانتخابات ریاست جمهوری و بویژه انتخابات شورای اسلامی شهروروستا واعتماد به خادمان خود فدردانی نمودند.
متن پیام برخی از انها که به صدای جنوب ارسال شده بدین شرح می باشد.

پیام محمدحسین جمشیدی پدیده شورای پنجم/

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم – خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خودشان بخواهند . (رعد ۱۱)
درود و سپاس بیکران خداوند به شما مردم بابصیرت و متعهد شهر دهدشت که با حضور پرشور خود در عرصه سرنوشت ساز انتخابات حماسه سیاسی دیگری را آفریدید.

اینک این پیروزی بزرگ ملت ایران را به همه خدمتگزاران نظام و ملت بزرگ ایران تبریک عرض نموده و از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات درکشور به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر دهدشت صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه قادر بی‌همتا، برای نمایندگان منتخب ملت توفیق روزافزون در خدمت به این مردم شریف مسألت می‌نمائیم.

ضمن تبریک به منتخبان مردم دهدشت در شورای اسلامی، امیدواریم این عزیزان با توکل بر خداوند و با استطاعت از حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه پیشرفت و آبادانی دهدشت بیش از پیش تلاش کرده و در راه خدمت رسانی به مردم این سرزمین از هیچ کوششی دریغ نکنند.

از حسن اعتماد همه شما همشهری های خون گرم و صمیمی ، که مدال افتخار خدمتگذاری را بر سینه ما حک کردید ، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم .

اما آنچه در اینجا باید بدان اشاره کنیم ، اینکه : خدمتگزاران شما در شورای پنجم ، اولا با اتکال به ذات لایزال خداوندی و بعد ، چشم به یاری و مشورت های همه اهالی ، اعم از پیر و جوان ، خرد و کلان ، ساکن و مهاجر ، به ویژه قشر فرهیخته و تحصیل کرده داشته و دارد تا بتوانیم بدون پرداختن به مسایل حاشیه ای و پرهیز از خرافه های رایج سنتی ، گامی موثر در جهت سرافرازی جامعه اسلامی و فرهنگی و آبادانی دهدشت دوست داشتنی برداریم و دهدشت را دوباره در اوج فرهنگ و تمدن و پیشرفت و نماد و قله منطقه که شایسته شما مردم فهیم است ببینیم .

با تشکر از همه شما همشهری های عزیز
امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر همواره در کنار خانواده ی محترمتان سالم و سربلند باشید.

با ادای احترام
محمدحسین جمشیدی

پیام محمد آران پور/

بنام خداوند جان وخرد
پیام تبریک خدمتگزار شورای اسلامی شهر دهدشت
اینجانب محمد آران پور
سر تعظیم بر آستان مقدس مردم نجیب و آگاه کهگیلویه فرود می آورم و تجلیل خاشعانه می نمایم از تمام مردم هوشمند و باکیاست، روحانیت معظم ،جوانان آگاه و توانمند، دانشگاهیان و دانشجویان با درایت، کارمندان و کارگران تولیدگر، بازاریان و تجار دوراندیش، کشاورزان و زارعین زحمتکش، همکاران وکارکنان اداره آ موزش وپرورش و واحد نهضت سوادآ موزی، نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی، ایلات و طوایف سلحشور و فهیم، همه عزیزان در فضای مجازی و همه و همه … در سرتاسر این دیار حماسه آفرین. با تمام وجود قدردان نفس پاک و گام استوار شما برای مشارکت در بنا نهادن کشور و شهری مترقی، الگو و رو به توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستم.
اینجانب خاضعانه بوسه میزنم آن دستانی را که علیرغم برخی کاستی ها اما از روی علاقه به انقلاب و ایمان به آرمانهای وزین اعتدال و اصلاحات، با اشتیاق در پای صندوق های رای، عظمت را نگاشتند و پیشاپیش با رای خود آینده را ترسیم کردند. ما خدمتگزار شما، شور و شعف وصف ناپذیری داریم از بابت داشتن مردمانی چنین نستوه و فرهیخته که حتی لختی از انجام وظیفه خطیر شهروندی خود در این مقطع حساس تاریخی غفلت نورزیدید، بلکه پرشکوه تر از همیشه برگی زرینی از تاریخ شکوهمند این خطه مقاوم جنوب ایران زمین را با درایت ورق زدید تا بیشتر از گذشته ببالیم به بودن در رکابتان و افتخار کنیم به همزیستی در کنارتان.
تبریک عرض میکنم به همه کاندیدهای محترم و محترمه که احساس تکلیف و احساس مسِولیت کردند و پا به عرصه انتخابات گذاشتند و ضمن تبریک به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر دهدشت امیدوارم که این عزیزان با توکل بر خداوند و با استطاعت از حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه پیشرفت و آبادانی «دهدشت» عزیزمان بیش از پیش تلاش کرده و در راه خدمت رسانی به مردم که به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) «ولی نعمتان انقلابند» از هیچ کوششی دریغ نکنند.

سی ام اردیبهشت ماه جلالی
١٣٩۶
محمد آران پور

پیام ایرج سخن سنج/

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و ادب و احترام
خدمت همشهریان فهیم دهدشت

قال الرضا ( ع )؛

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل ))
در صحنه بزرگ انتخابات خلق حماسه عظیم از جنس اتحاد،همبستگی،وحدت،همدلی با
عنایت خداوند منان و مشارکت گسترده ،حضور تاریخی سرنوشت ساز و آگاهانه شما در پای صندوق های رآی محقق گردید.
در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم فهیم سر تعظیم فرود آورده ،ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان ، ابراز ارادت و تواضع به محضر شما خوبان به مصداق حدیث شریف؛ (( من لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق )) نهایت قدرشناسی و تواضع و سپاس خود را از شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می بندم تا صادقانه ، متواضعانه ، بی منت و خستگی ناپذیر با برنامه ریزی علمی و اصولی و استفاده از همه فرصت ها با اتکاء به شعار توسعه همه جانبه برای رفع مشکلات شهرمان و خدمت گذاری شما دریغ نخواهم کرد.
ان شاء الله خداوند سبحان توفیق عنایت فرماید تا با مشورت و همکاری همشهریان فهیم و عزیزم و با توجه به اینکه رآی مردم را حق الناس می دانم ، در حد توان همراه با منتخبین مردم در شورای جدید شهر در جهت اعتلای اهداف و آرمان های شهرمان قدم های مفیدی برداریم.

همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

خدمتگذار شما
ایرج سخن سنج

منتخب مردم فهیم دهدشت وسمغان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر

پیام سید زین العابدین بالوایه/

بسمه تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

سپاس بی کران خدای را که ما را در میان امتی قرار داد صاحب عزت و همت، امتی که در طول تاریخ حماسه ها آفریدند و جان فشانی ها نمودند. بی شک سپاس از چنین امتی نه در قوه زبان است و نه در توان قلم. لکن لازم است که در سپاس از این مردم شریف اگر مراد نیابیم به قدر وسع بکوشیم. بدین جهت سپاس و امتنان خود را بدرقه راه یکایک مردم مومن شهر و دیارمان می کنیم که در بیست و نهم اردیبهشت نود و شش دو حماسه ای دیگر آفریدند، همچنین از یکایک مردم شریف و بلند همت کهگیلویه بزرگ به خاطر حضور گسترده در پای صندوق های رای برای برگزیدن رییس جمهوری که کارهای کلان کشور را به عهده گیرد و انتخاب برخی از فرزندان خود که امور جاری شهرمان را به آنان بسپارند از صمیم قلب تشکر می نماییم. از خداوند منان می خواهیم که توفیق خدمت به این مردم شریف را به برگزیده شدگان در شورای اسلامی شهر دهدشت وسمغان ارزانی دارد و آنان را در برداشتن قدم هایی جهت پیشرفت این شهر و دیارعزیزمان یاری فرماید.همچنین از سایر کاندیداهای عزیز که با حضور خود موجب رونق انتخابات شدند خالصانه تشکر می کنیم و از این عزیزان که بار مسوولیت رسمی از دوش آنان برداشته شده می خواهیم که در حد توان به برگزیدگان مردم کمک کنند تا به فضل الهی با مدیریت جدید و تلاش همگانی در آینده شاهد رشد و توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی شهر مان باشیم آنچنان که شایسته شما مردم بزرگوار می باشد. سپاس از الطاف بیکران وحسن اعتماد شما خوبان.

ارادتمندشما سید زین العابدین بالوایه منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر دهدشت

پیام تبریک سیدشهاب الدین تقوی/

اسرابابا:
سید شهاب الدین تقوی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر که در این رقابت ها توانست به شورای شهر دهدشت راه پیدا کند طی ارسال پیامی به این رسانه خبری مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به حضور پر شور مردم دهدشت در انتخابات شورای این شهر به جای آورد.

به گزارش صدای جنوب، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

۲۹ اردیبهشت ۹۶ مجال دوباره ای برای حضور حماسه ساز مردم شریف میهن اسلامی و به ویژه شهروندان دهدشتی بود که در عرصه تعیین سرنوشت آینده خود با اتکا به آرای عمومی، بر پایه اصل مردم سالاری دینی برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دهدشت اضافه کنند.

شور و شعور کم نظیر شما مردم فهیم و قدرشناس و مشارکت گسترده یکایک شما عزیزان و حماسه وفاداری و حمایت شما بزرگواران و اعتمادتان به این حقیر، بار سنگینی را بر عهده اینجانب و همچنین دیگر منتخبین محترم شما در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت نهاد که امید است در سایه لطف و عنایات پروردگار یکتا، استمرار مشارکت و حمایت تمامی شهروندان عزیز به ویژه صاحبنظران و نخبگان فکری، همدلی اعضای منتخب شورا و همچنین تعامل با مسئولین خدوم ، قادر به انجام وظیفه بزرگ خدمتگزاری و جبران الطاف بی شائبه و محبت های بی دریغ شما باشم.

اینجانب ضمن قدردانی از تمامی شهروندان فهیم دهدشت و کلیه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این انتخابات باشکوه از خداوند منان خواهانم تا در این مسیر خطیر خدمت بهتر به مردم را نصیب اینجانب نماید تا ان شاء الله در خاتمه این دوره، کارنامه ای شایسته برای مردمان شریف دهدشت وسربلندی خودم بر جای بگذارم.

سید شهاب الدین تقوی

خدمتگزار و منتخب مردم شریف دهدشت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر

***درحال تمکیل است……

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت