پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 خرداد 1396 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 18528

جزئیات درگیری مامورین یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه با چهار شکارچی مسلح

طی درگیری مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه با چهار نفر شکارچی مسلح در منطقه حفاظت شده خائیز یکی از شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبوبراحمد گفت: طی درگیری مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه با چهار نفر شکارچی مسلح در منطقه حفاظت شده خائیز مچ پای راست یکی از شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش صدای جنوب،سید اسدالله هاشمی افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه در هشتمین روز از خرداد ماه ۹۶ طی گشت و کنترل تنگ بیستم واقع در منطقه حفاظت شده خائیز در ساعت ۷ و نیم صبح متوجه صدای شلیک ۱۷ گلوله در منطقه می شوند.

این مقام مسئول افزود: مامورین حسب وظیفه مشغول دوربین کشی و رصد کامل منطقه می شوند که سرانجام پس از ۱۲ ساعت گشت و کنترل دقیق منطقه در ساعت ۱۹ همان روز متوجه حضور ۴ نفر شکارچی مسلح به ۴ قبضه اسلحه در تنگ بیستم منطقه حفاظت شده خائیز می شوند.

وی گفت: پس از ایست مامورین و اعمال قانون، متخلفین مستقیما مامورین را هدف سنگین شلیک گلوله قرار می دهند.

وی گفت: پس از شلیک چندین تیر هوایی از طرف مامورین، مجددا متخلفین به منظور فرار از قانون مامورین را مورد هدف گلوله مستقیم قرار می دهند.

هاشمی گفت: دراین درگیری که متخلفین مجهز و مسلح به ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه برنو و نیز یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دیگر بودند پای راست یکی از متخلفین از ناحیه مچ پا مورد اصابت گلوله قرار میگیرد و زخمی می شود.

این مقام مسئول افزود: سه متخلف به همراه دو قبضه اسلحه کلاشینکف و برنو و نیز اسلحه ساچمه زنی، متخلف زخمی شده را رها کرده، به همراه آلات جرم متواری می شوند که مامورین موفق می شوند، لاشه ۲ راس بز و یک راس کل شکار شده را کشف و ضبط نمایند.

این مقام مسئول بابیان اینکه در اعمال قانون و اجرای وظیفه با هیچ کس تعارف و مماشاتی نداریم افزود: مامورین پس از اتمام درگیری و متواری شدن آن سه نفر متخلف، فورا ضمن مداوای ابتدایی مصدوم با هلال احمر، نیروی انتظامی و تیم امداد و نجات کوهستان هیئت کوهنوردی شهرستان تماس گرفته و متهم زخمی را با کمک هلال احمر به بیمارستان انتقال دادند.

وی گفت: وضعیت عمومی متهم زخمی شده رضایت بخش است.

هاشمی درپایان ضمن اشاره به جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی حقوقی برای هر یک راس کل و بز شکار شده علاو به جریمه کیفری گفت: مدارک و مستندات تهیه و جهت اعمال قانون برای متخلفین متواری به مراجع قضایی ارسال می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت