پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1396 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 18622

پیام استاندار خوزستان در گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد

سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) یادآور غمی بزرگ و سنگین بر جان علاقمندان و دوستداران بیشمار آن رهبر والا و فرزانه است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین پانزده خرداد پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) یادآور غمی بزرگ و سنگین بر جان علاقمندان و دوستداران بیشمار آن رهبر والا و فرزانه است.

جمهوری اسلامی ایران به مدد حرکت های انقلابی و موثر و رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) توانست شکل بگیرد، بر ظلم چیره گردد و راه را به روشنی ادامه دهد.

امام خمینی بزرگمردی برای همیشه ایران اسلامی خواهد بود و جهان اسلام به وجود متبرک ایشان همواره افتخار میکند.

اینک و در سالروز رحلت آن بزرگمرد تاریخ برکات کلام و سیره اش همواره چراغ راه برای ما بوده است و ما بر عهد دیرین پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی پای می فشاریم.

قیام پانزده خرداد نیز به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت در تارک انقلاب می درخشد.

قیام پانزده خرداد قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سر داده بودند و حکومت استبداد پهلوی را آنچنان منفعل نمودند که این قیام سرلوحه پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شد.

اینجانب با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند ملکوتی بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خونین خرداد، امیدوارم ملت سرفراز ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و همیشه سرفراز استان خوزستان، ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای شهیدان، امام راحل و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگ زرین دیگری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر دفتر افتخارات خود بیافزایند.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت