پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1396 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 18630

پیام فرماندار کهگیلویه جهت حضور مردم در مناسبت های سالروز ارتحال ملکوتی امام(ره)و قیام خونین۱۵خرداد

چهاردهم خرداد، سالروز رحلت مردی از تبار خورشید است؛ مردی که با ایمان قوی به خدا و تمسک به سیره ائمه معصومین(ع) توانست با برنامه ای حساب شده، پایه ای مستحکم و الهی برای این انقلاب طرح ریزی نماید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کردند.

در پیام علی پوزش آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد، سالروز رحلت مردی از تبار خورشید است؛ مردی که با ایمان قوی به خدا و تمسک به سیره ائمه معصومین(ع) توانست با برنامه ای حساب شده، پایه ای مستحکم و الهی برای این انقلاب طرح ریزی نماید و تا تاریخ زنده است اندیشه، گفتار و منش آن بزرگوار زنده خواهد ماند.
امام راحل قیام پانزدهم خرداد را چشمه انقلاب و سرآغاز قیام بزرگ ملت ایران بر علیه حکومت مستبد طاغوت می دانستند؛ این قیام به عنوان مبدأ نهضت اسلامی مردم ایران لقب گرفت و به اسلام ناب محمدی(ص) حیاتی دوباره بخشید و امروزه آوازه این انقلاب از مرزهای ایران خارج و به سایر کشورهای اسلامی صادر گردیده و موجب بیداری ملت ها شده است .
درتقویم هر ملتی روزهایی وجود دارد که به دلیل اوج همدلی و همصدایی مردمانش، ارزشمند و به یاد ماندنی هستند و در تاریخ کشور ما ۱۵خرداد یکی از آن روزهاست که امام راحل(ره) آن را بسیار ارزشمند دانست و ۱۴ خرداد ۶۸ ،سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع ملتی با مقتدای خویش است. روزی که پیر و جوان صاحب عزا شدند.
اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل‌ها، احیا گر اسلام ناب محمدی، قافله سالار پانزده خرداد خونین حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت و تعزیت عرض نموده و در پایان از همه مردم ولایتمدار شهرستان کهگیلویه دعوت می نمایم تا در مراسم هایی که جهت گرامیداشت این ایام برگزار می گردد شرکت فرمایند.
علی پوزش
فرماندار کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت