پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1396 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 18693

عضو جبهه مقاومت اسلامی در بصره:

امام خمینی (ره) شخصیتی تکرار نشدنی است

انقلاب اسلامی ایران مقدمه تشکیل دولت اسلامی است که ابتدا در ایران تشکیل شد و با سنگ‌اندازی‌های آمریکا و اسرائیل و غرب، ایجاد اختلاف بین عراق و ایران، جنگ تحمیلی را درست کردند تا انقلاب اسلامی را نابود و از صادر شدن این انقلاب به دیگر کشورهای اسلامی منطقه و استکبار ستیزان، جلوگیری کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سیدصلاح البطاط عصر روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره) که با حضور سرکنسول‌گر ایران در عراق، تعدادی از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه شهر چمران و جمعی از مردم بصره برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی تکرار نشدنی بود که تاریخ مانند او را نخواهد دید. آن بزرگوار متکی به خدا بود و اخلاص در عمل داشت.

به گزارش صدای جنوب،البطاط  افزود: زمانی که کویت امام را به کشورش نپذیرفت امام فرمود من هرگز از اهداف انقلاب دست نخواهم کشید، ایشان هرگز در مقابل استکبار سر خم نکرد و هرگز از اعتقادات و اهداف خود عدول نکرد. ایشان در ورود به ایران لحظه‌ایی از دولت بختیار نهراسید.

عضو جبهه مقاومت اسلامی در بصره با بیان اینکه ما در آرزوی نفوذ سیره امام خمینی به عراق بودیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه تشکیل دولت اسلامی است که ابتدا در ایران تشکیل شد و با سنگ‌اندازی‌های آمریکا و اسرائیل و غرب، ایجاد اختلاف بین عراق و ایران، جنگ تحمیلی را درست کردند تا انقلاب اسلامی را نابود و از صادر شدن این انقلاب به دیگر کشورهای اسلامی منطقه و استکبار ستیزان، جلوگیری کنند.

البطاط به دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ناراضی بودن امام خمینی از جریان جنگ تحمیلی و توصیه به فرماندهان جنگ ایران که هیچ‌وقت مناطق مسکونی را بمباران نکنند را یک صفت پیامبرگونه و اطاعت از چنین رهبری‌ را حتی اگر در کشور خود نیست را یک امر واجب عقلی و شرعی می‌دانیم.

وی همچنین به ساده‌زیستی امام راحل اشاره کرد و افزود: منزل ایشان در سطح پایین‌ترین رده جامعه بود و این نشان از حکومت علوی بود و پس از ایشان امام خامنه‌ای زعیم ایران شد که همان روش و همان راه را ادامه می‌دهند.

عضو جبهه مقاومت اسلامی در بصره با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا، خداى رحمان کسانى را که ایمان آورده‌اند و کارهاى شایسته کرده‌اند، محبوب همه قرار می‌دهد»، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی چون عمل صالح انجام می‌دهد، محبوب دلهاست و تمام ملت‌های آزاده جهان او را دوست دارند و این محصور به کشورهای اسلامی و شیعیان نیست.

البطاط در پایان با بیان اینکه مراسم ارتحال امام را در عراق تا زمان سقوط صدام به صورت مخفیانه برگزار می‌کردیم، گفت: شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، خمینی کبیر (ره) گویای حقایقی است که اگر مردم بدانند، واقعا به عزت و مقام رهبر ایران می‌بالند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت