پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1396 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 18710

احتمال ابطال انتخابات در یکی ازشهرهای کهگیلویه وبویراحمد

هیئت نظارت برانتخابات شورای شهر و روستا رضایت مردم را بر رضایت افراد ترجیح خواهد داد

هیئت نظارت برانتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراجمد برای صیانت از آرای مردم و دفاع از حق الناس با تمام توان در برابر تخلفات انتخاباتی ایستاده و رضایت مردم را بر رضایت افراد ترجیح خواهد داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یک منبع آگاه در وزارت کشور از ابطال انتخابات شورای اسلامی یکی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و تاکید کرد که پیگیری ها برای ابطال انتخابات این شهر بدلیل تخلف گسترده در آن وجود دارد.

این مقام مسوول که خواست نامش فاش نشود  گفت: باوجود تمامی نظارت های صورت گرفته، اما متاسفانه شدت تخلفات انتخاباتی در یکی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بحدی بالا است که راهی جز ابطال آن وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه در اغلب نقاط شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد شاهد انتخابات سالمی بوده ایم، اظهارداشت: متاسفانه در یکی از شهرهای این استان تخلفات انتخاباتی بالا و پرونده رسیدگی به این تخلفات در هیات عالیه نظارت بر انتخابات درحال بررسی است.

این مقام مسوول افزود: بنظر می رسد ابطال انتخابات در این شهر سبب خوشحالی مردم آن شهر بشود و اعتراضات به نتایج انتخابات آن براساس اسناد ارسالی نیز فراوان است.

وی از عملکرد هیئت نظارت برانتخابات شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و یادآورشد: از بهمن ماه ۱۳۹۵ تاکنون تلاش های ستودنی از سوی این هیئت شکل گرفته که جای تقدیر دارد.

این مقام آگاه در وزارت کشور گفت: ما نیز به نوبه خودمان از عملکرد هیئت نظارت برانتخابات پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر نموده و البته ابطال احتمالی انتخابات یکی از شهرهای این استان نشان از توانمندی و اقتدار هیئت نظارت در برخورد با تخلفات انتخاباتی را نشان می دهد.

وی افزود: هیئت نظارت برانتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراجمد برای صیانت از آرای مردم و دفاع از حق الناس با تمام توان در برابر تخلفات انتخاباتی ایستاده و رضایت مردم را بر رضایت افراد ترجیح خواهد داد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۷ شهر است.

منبع: خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت