پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1396 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 18810

طی پیامی

نماینده کهگیلویه بزرگ حوادث تروریستی تهران را محکوم کرد

کوردلان خائن به بشریت امروز با هوشیاری فرزندان خمینی کبیر (ره) ناکام ماندند و بار دیگر عظمت و اقتدار ایران بر جهانیان ثابت شد .

عملیات بزدلانه تروریستی درمجلس شورای اسلامی وحرم مطهر امام خمینی (ره) واکنش مردم ومسیولان رادرسطوح مختلف در پی داشته است.

سردارعدل هاشمی پور درواکنشی به این حوادث تروریستی در پیامی تاکیدکرد  پیوند و بیعت مردم و نمایندگان ملت با مرادشان هرگز گسستنی نیست و چنین حوادث مزبوهانه ای از سوی دشمنان خدا ٬ قطعا موجب وحدت بیش از پیش ملت فهیم و خداجو وعزم راسخ ایران اسلامی در مقابله و سرنگونی تروریسم جهانی خواهد بود.

متن پیام نماینده کهگیلویه بزرگ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
ملت پیشگام ایران در مقابله با تروریسم جهانی خود قربانی تروریسم است . کوردلان خائن به بشریت امروز با هوشیاری فرزندان خمینی کبیر  (ره) ناکام ماندند و بار دیگر عظمت و اقتدار ایران بر جهانیان ثابت شد . حرم مطهر پیر جماران مأمن عاشقان آن حضرت و عصاره ملت گوش بر دهان خلف صالحش می باشند . پیوند و بیعت مردم و نمایندگان ملت با مرادشان هرگز گسستنی نیست و چنین حوادث مزبوهانه ای از سوی دشمنان خدا ٬ قطعا موجب وحدت بیش از پیش ملت فهیم و خداجو وعزم راسخ ایران اسلامی در مقابله و سرنگونی تروریسم جهانی خواهد بود .
اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی ٬ از سپاه پاسداران ٬ نیروهای انتظامی ٬ امنیتی ٬ سربازان گمنام امام زمان (عج) و حفاظت مجلس سپاسگزاری می نمایم.  شهادت هموطنان حادثه را به پیشگاه رهبر معظم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات آن کبوتران آسمانی   و شفای کامل و عاجل مصدومان را از خدای سبحان مسئلت دارم .

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت