پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اردیبهشت 1395 ساعت 05:02:: شناسه خبر: 1895

محمدرضاساکت:

برگزاری جام حذفی درخرمشهرقدردانی وتکریم شهداوحماسه سازان ازادی این شهراست

: هدف از برگزاری فینال جام حذفی کشور در شهرستان خرمشهر، قدردانی و تکریم از شهدای دفاع مقدس به ویژه حماسه‌سازان و دلاور مردان آزادسازی خرمشهر قهرمان است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ،محمدرضا ساکت  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هدف از برگزاری فینال جام حذفی کشور در شهرستان خرمشهر، قدردانی و تکریم از شهدای دفاع مقدس به ویژه حماسه‌سازان و دلاور مردان آزادسازی خرمشهر قهرمان است.

وی ادامه داد: با ایجاد این برنامه توسط جامعه فوتبال درصدد تکریم و پیوند با روحیات شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم.

مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال ایران گفت: در روز قبل از فینال جام حذفی کشور، جام و کاپ قهرمانی در یادمان دفاع مقدس شلمچه رونمایی می‌شود و سپس توسط رزمندگان و ورزشکاران خوزستانی به‌صورت پیاده این جام به مسجد جامع خرمشهر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه شب قبل از مراسم برنامه ویژه میثاق با شهدا در مسجد جامع برگزار می‌شود، تصریح کرد: مدال‌هایی که به عنوان مدال قهرمانی بر گردن بازیکنان آویخته می‌شود، به شکل پلاک رزمندگان طراحی شده که شعار «سلام بر قهرمانانی که مدالشان پلاکشان شد» بر آن حک شده است.

ساکت اذعان کرد: با توجه به پیگیری‌ها مقرر شد که غرفه‌ای به‌نام فوتبال در موزه خرمشهر تعبیه شود، که در آن توپ امضاء شده مسابقه، پیراهن‌های بازیکنان، بازوبندهای کاپیتانی و سوت داور در آن قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین کاپی مانند کاپ اصلی قهرمانی و نمونه‌ای از مدال‌های بازیکنان فینال در غرفه فوتبال موزه خرمشهر قرار می‌گیرد، تا نمادی از پیوند فوتبال با ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس باشد.

مشاور عالی سازمان لیگ در رابطه با تخصیص سهمیه حذفی به خرمشهر از سوی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال ایران تصریح کرد: سازمان لیگ بر‌تر فوتبال ایران برای سال آینده، سهمیه‌ای را به فوتبال خرمشهر برای حضور در مسابقات جام حذفی کشور داده است، تا استعداد و توانایی‌های فوتبال خرمشهر شکوفا شده و به کل کشور منتقل و شناسایی شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم تمام رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما مرکز آبادان و خبرگزاری‌های خرمشهر و آبادان پوشش مناسب و قوی از این برنامه‌ها داشته باشند تا فینال جام حذفی کشور خوب و مناسب برگزار شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت