پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1396 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 18967

بررسی و ارزیابی عملکرد استانداری و فرمانداری های هشتگانه کهگیلویه وبویراحمد در مقوله فریضه نماز

مجید محنایی برپایی برنامه های فرهنگی برای کارکنان و حتی خانواده های آنان را راهکاری اساسی برای ایجاد وفاق و همدلی در مجموعه خواند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دومین نشست شورای فرهنگی استانداری در سال جاری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل اداری مالی، مدیرکل بازرسی و عملکرد استانداری، مدیر کل روابط عمومی ،مدیرکل حراست ،مشاورین استاندار در امور روحانیت و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مدیران و اعضای این شورا در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب،بررسی و ارزیابی عملکرد استانداری و فرمانداری های هشتگانه استان در مقوله فریضه نماز ، تاکید بر ترویج فرهنگ اخلاق مداری و بسط و گسترش ارزشهای دینی و اجتمایی، توجه ویژه به امور رفاهی ،فرهنگی و ورزشی کارکنان و همچنین مستند سازی برنامه ها و نشستهای این شورا جهت ارایه به وزارت کشور از جمله مهمترین سرفصلهای مورد بحث این نشست بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این نشست توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و گسترش و فرهنگ سازی ارزشهای اخلاقی و دینی رو جزو اولویتهای مهم برشمرد و گفت: باید سعی کنیم از طریق تریبونهای مختلف به ویژه استفاده از رهنمودهای استادان اخلاق و سخنان روحانیون بین دو نماز و راه اندازی برنامه های تاثیر گذاراثر گذاری پیامهای اخلاقی و دینی و اجتمایی را دو چندان کنیم.

مجید محنایی برپایی برنامه های فرهنگی برای کارکنان و حتی خانواده های آنان را راهکاری اساسی برای ایجاد وفاق و همدلی در مجموعه خواند.

حجت الاسلام موسوی اطهر مستند سازی برنامه های فرهنگی و نشستهای از این دست را از سوی روابط عمومی جهت ارایه به وزارت کشور خواستار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت