پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1396 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 19080

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

کاهش شتاب طلاق از ۳۷ درصد به ۲۵ درصد امیدوار کننده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از کاهش شتاب طلاق از ۳۷ درصد به ۲۵ درصد در این استان خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از کاهش شتاب طلاق از ۳۷ درصد به ۲۵ درصد در این استان خبر داد.
به گزارش صدای جنوب،فتاح محمدی در نشست تشکل‌ های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه، از کاهش شتاب طلاق در استان خبر داد و گفت: گرچه طلاق در استان همچنان افزایش داشته اما شتاب طلاق در استان از ۳۷ درصد در سال ۹۴ به ۲۵ درصد در سال گذشته کاهش پیدا کرده است .
معاون سیاسی و فرهنگی استانداری اظهار داشت: همین امر بیانگر اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه آسیب‌ های اجتماعی بخصوص طلاق طی این مدت است.
محمدی با بیان اینکه، عوامل بسیار زیادی به عنوان عوامل امنیت ‌ساز مطرح است، افزود: یکی از مهمترین عامل امنیت ‌ساز توجه به آموزه‌ های دینی است.
وی با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در نتیجه مشارکت همه دستگاه‌ها در زمینه مواد مخدر صورت گرفته، گفت: همایش صیانت و گفتمان ‌سازی مواد مخدر تیر ماه سال جاری در استان برگزار می‌ شود.
معاون سیاسی و فرهنگی استانداری اظهار داشت: تشکل‌ های مردم نهاد نقش مؤثری در برگزاری این همایش و همچنین پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر دارند.
محمدی با اشاره به سطح آسیب‌های اجتماعی متعدد در کشور و استان گفت: چند سال اخیر در این خصوص اقداماتی صورت گرفته اما نیازمند کار و اقدامات بیشتری در این خصوص هستیم چرا که حوزه جنگ نرم و آسیب ‌های اجتماعی به شدت جامعه ما را تهدید می ‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت