پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1396 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 19146

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

تقویت بنیه دفاعی و بهبود توانمندی کشور قابل تقدیر است/هیچ قدرتی توان تهدید انقلاب اسلامی را ندارد

خادمی گفت:دشمنان بدانندکه ایران اسلامی با تمام توان به پشتوانه مردمی و امکانات دفاعی و نظامی که در این سال ها کسب کرده است اجازه نخواهد داد هیچ دشمنی و بیگانه ای چشم طمع به این کشور داشته باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک تروریستی داعش در دیرالزور سوریه گفت: تقویت بنیه دفاعی و بهبود توانمندی کشور قابل تقدیر است و امروزه ایران اسلامی به نقطه ای از اقتدار رسیده است که دیگر هیچ قدرتی توان تهدید آن را ندارد.

سید موسی خادمی ،این حملات موشکی را گوشه ای از اقتدار جمهوری اسلامی و توانمندی بالای نظامی ایران در منطقه و جهان دانست.
خادمی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت بنیه دفاعی کشور و بهبود توانمندی آن است گفت: این توانمندی و اقتدار به حدی رسیده است که دیگر حتی قدرت های سازمان یافته نمی توانند ایران اسلامی را تهدید کنند، چه برسد به گروهک های تروریستی که عملیات های کوری را انجام می دهند.
استاندار افزود: به دنبال حرکاتی که این مجموعه تروریستی- تکفیری در درون کشور در دو هفته اخیر انجام دادند باید به طور طبیعی پاسخ لازم را دریافت میکرد و خوشبختانه، عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این پاسخ لازم را دادند.
وی در ادامه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این طریق هم به گروه تکفیری داعش فهماند که ایران مقتدر جای مانوری برای آنها نیست و هم به دیگر دشمنان نشان داد اگر نظری به این کشور داشته باشند بدانندکه ایران اسلامی با تمام توان به پشتوانه مردمی و امکانات دفاعی و نظامی که در این سال ها کسب کرده است اجازه نخواهد داد هیچ دشمنی و بیگانه ای چشم طمع به این کشور داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت