پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1396 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 19157

در نشست رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه مطرح شد

از رتبه برتر استان در امنیت و احتمال ابطال انتخابات در بهمئی و چاروسا تا هشدار به همکاران قضایی سهل انگار

رئیس کل دادگستری استان گفت: با کسی تعارفی نداریم و در شهرستانی اگر بشنویم همکار قضایی ما سهل‌انگاری کرده تا سرحد جابجایی و انتقال از آن حوزه اقدام خواهیم کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضایه با یاد وخاطره شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله بهشتی افزود: منافقین کور دل در دهه ۶۰ با منفجر کردن حزب جمهوری اسلامی شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش را به شهادت رساندند.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام غلام رضا مزارعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حرمت شهدا و خانواده‌های آن‌ها گفت: رهبری فرمودند کسانی که سعی می‌کنند به خانواده شهدا بی‌حرمتی کنند خائن به این مملکت هستند و ضرورت دارد به این خانواده ها تواضع و فروتنی داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان به حمله موشکی سپاه به تروریست های داعش در سوره اشاره داشت و گفت: این برخورد خوبی بود، سپاه بازوان توانمند جمهوری اسلامی است و هر کجا که نظام نیاز داشته باشد سپاه و سایر اقشار نیروهای مسلح اقتدار نظامی خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشید.

حجت الاسلام مزارعی تاکید کرد: این موشک های میان برد سپاه بود و موشک های دور برد آنها تا ۲ هزار کیلومتر برد دارند و به گفته مقام معظم رهبری اگر نیاز باید تل آویو را نیز با این موشک ها هدف قرار می دهیم.

وی با تبریک هفته قوه قضایه به مردم و خانواده این حوزه تصریح کرد: سازمان های زندانها، ثبت و اسناد، نیروهای قضایی مسلح، پزشکی قانونی و سازمان بازرسی همه جز این خانواده هستند و در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه این حوزه قضایی تمام توان خود را برای خدمات دهی هر چه بهتر به مردم بکار گرفته است، یادآور شد: محوری ترین اولویت دستگاه قضایی امنیت است و مردم می دانند اگر امنیت وجود نداشته باشد نمی توانند زندگی کنند.

وی در ادامه با بیان این که از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم افزود: تا امروز امنیت ۱۰۰ درصدی در استان بوده و این استان در کل کشور کمترین مشکل امنیتی را دارد و در رتبه‌های اول کشور قرار داریم.

حجت الاسلام مزارعی به برخی از فعالیت‌ها در یک ساله گذشته اشاره کرد و گفت: در این دستگاه نظارت در سالم‌سازی مجموعه در دو سال گذشته بیشترین نظارت درون سازمانی را داشته‌ایم و بیشترین برخوردها صورت گرفته و تا سرحد اخراج از مجموعه هم داشته‌ایم و این دستگاه تعارفی با هیچ کس ندارد.

وی گفت: در حوزه امنیت استان میزان و مدت زمان دادرسی را به حداقل ممکن رساندیم و در قتل کوشک در یک بازه زمانی دو هفته‌ای منجر به کیفر خواست شد و در کمترین فرصت ممکن حکم صادر می شود و دستور داده‌ام که این حکم علنا اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: با کسی تعارفی نداریم و در شهرستانی اگر بشنویم همکار قضایی ما سهل‌انگاری کرده تا سرحد جابجایی و انتقال از آن حوزه اقدام خواهیم کرد.

وی به انتخابات استان اشاره داشت و افزود: خوشبختانه در انتخابات شاهد کمترین تنش بودیم به غیر از یکی دو حوزه بهمئی و چاروسا که مشکلاتی وجود دارد، صحبت هایی نیز انجام شده که اگر ضرورت باشد انتخابات را در این دو نقطه ابطال می کنیم.

حجت الاسلام مزارعی در پاسخ به سوالی یکی از خبرنگاران در مورد قتل یک جوان در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در شهر مادوان بویراحمد اشاره داشت و گفت: خوشبختانه به نتایج خوبی در این زمینه رسیدیم و نمی گذاریم خون این جوان روی زمین بماند.

حجت الاسلام مزارعی گفت: اگر قاتل آن پیدا شود اعدام می کنیم و اگر هم پیدا نشود بیت المال باید خون آن را بدهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت