پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1396 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 19214

دعوت نماینده کهگیلویه بزرگ از مردم جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

نماینده کهگیلویه بزرگ درپیامی از مردم خواست در راهپیمایی روز قدس حضوری حماسی داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در آستانه روز جهانی قدس ،پاسدار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس ٫ روز اسلام و روز رسول اکرم است .
امام خمینی (ره)
فرمان و فتوای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام « روز جهانی قدس » نقطه عطفی در عصر حاضر و مناسبات جهانی است . وحدت عمومی جهان اسلام در بزرگداشت این روز و اعلام انزجار ملتهای ستمدیده و آزادیخواه از زورگویان جهانی زنده و پویا ماندن تفکر امام خمینی (ره) است . ولی امر مسلمین جهان و فرزند خلف و صالحش فرموده اند « روز قدس اساسی ترین مسئله دنیای اسلام است »
جای بسی خوشحالی و امیدواری است که دنیای اسلام و آزادی خواهان جهان با تأسی از فرامین بنیانگذار فقید ٬ رهبر فرزانه و ملت هوشیار ایران هر سال با شکوهتر و هدفمندتر از سال قبل ٬ این روز عظیم را گرامی می دارند تا جهانیان انگشت بر دهان ٬ عظمت امت رسول الله را دریابند و نظاره گر باشند .
سیلی محکم فرزندان برومند خمینی در آستانه روز قدس در جواب فضولی عوامل خبیث استکبار رضایت و خشنودی ملت ایران ٬ امیدواری و پشتگرمی مسلمانان و خشم حامیان تروریسم را به دنبال داشت . حضور پرشور و شعور در روز قدس همچون گذشته عامل وحدت بیش از پیش مردم ٬ همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است . اینجانب بعنوان خادم مردم ضمن گرامیداشت روز قدس ٬ تمام هم استانیهای عزیز و همیشه در صحنه بویژه مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را فارغ از هر سلیقه و نگرش سیاسی به گرامیداشت و حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم . همواره در پناه خدای بزرگ مؤید و محفوظ باشید
عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ٬ بهمئی ٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت