پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1396 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 19271

فرماندار لنده:

آبرویم را خرج توسعه شهرستان می‌کنم

گروهی از نخبگان و فعالین فضای مجازی لنده شهریور ۹۵ کمپین خروج از بن بست شهر لنده را تشکیل دادند که در این کمپین مشکلات این شهرستان طرح و برای رفع این مشکلات راهکارهای لازم ارائه می‌شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

گروهی از نخبگان و فعالین فضای مجازی لنده شهریور ۹۵ کمپین خروج از بن بست شهر لنده را تشکیل دادند که در این کمپین مشکلات این شهرستان طرح و برای رفع این مشکلات راهکارهای لازم ارائه می‌شد.

به گزارش صدای جنوب، آنچه در ادامه می‌آید گزارشی است که توسط گردانندگان این کمپین برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال شده و از منظر خوانندگان می‌گذرد؛

اهداف شکل گیری کمپین خروج از بن بست لنده اگر چه در ابتدای راه خود توسط دبیر کمپین که مهم‌ترین هدف آن پیگیری تا به سرانجام رسیدن مسیر ارتباطی لنده به بهبهان از مسیرشان بود و از طریق رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی شد.

لذا در سایه پیگیری هدف مهم از آنجا که شکل گیری کمپین خروج از بن بست لنده همراه شد. و با حضور مسولین، نخبگان و گروه های مختلف بیان مطالبه گری در سایر حوزه ها از جمله پیگیری مشکلات حوزه‌های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی ورزشی، اشتغال همچنین نقد و تحلیل عملکرد مسولین در کنار خواسته و مطالبه اولیه خروج از بن بست ارتباطی در دستور کار اهالی کمپین قرار گرفت.

مدیران کمپین خروج از بست لنده با توجه به پتانسیل و فضای ایجاد شده در شهرستان در راستای نهادینه کردن فرهنگ پرسش و پاسخ در شب‌های گذشته از فرماندار شهرستان به عنوان مسول ارشد اجرایی شهرستان دعوت تا ضمن پاسخگویی گزارش و عملکردی از شش ماه فعالیت حوزه کاری خودرا به اطلاع مردم برساند.
با هماهنگی و اطلاع رسانی صورت گرفته از طریق مدیران کمپین خروج از بن بست لنده در شبکه‌های مجازی «دارا کریمی نژاد» برای اولین بار پای صحبت‌های مردم از طریق فضای مجازی (کمپین خروج ازبن بست نشست) و پاسخگویی سؤالات و دغدغه‌های آن‌ها شد؛ و ضمن پاسخگوی این وعده را به مردم لنده داد ابروی دارم و آن را در راستای توسعه و حل مشکلات شما خرج خواهم کرد.

بنا بر این گزارش، دارا کریمی‌نژاد فرماندار لنده دو شب متوالی در جمع گروه کثیری از نخبگان شهرستان از طریق شبکه‌های مجازی حاضر شد و حرف‌های آن‌ها را شنید.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: آبرویی دارم، آن را خرج توسعه شهرستان می‌کنم

سولات و خواسته‌های مطرح شده از فرماندار لنده در حوزه‌های ورزشی تلاش برای پویایی، فعال شدن بیشتر هیات‌های ورزشی، توسعه زیرساخت‌های ورزش، جذب نیرو، تجهیز اماکن ورزشی و کمک به هیات های ورزشی شهرستان بود.
_پیگیری مشکلات عشایر شهرستان
_ساماندهی مبلمان شهری
_درخواست در راستای پیگیری و ساماندهی منطقه زیبای گردشگری موگرمون
_پیگیری وضعیت آب شرب شهرک‌های سراسیاب و بهاران وفجر
_پیگیری و تکمیل ساخت دانشگاه پیام نور
_پیگیری استقرار بنیاد مسکن
_پیگری و استقرار مسولین و کارکنان غیره بومی شهرستان
_حمایت از استخدام و بکازگیری نیروهای بومی درهمه ادارات
_پیگیری و حذف ماده ۳ و ۷ در قبوض آب
_پیگیری در راستای ساخت و راه اندازی بیمارستان
_درخواست برای حل مشکلات کارخانه یخ سازی لنده
_درخواست برای حمایت از فعال شدن بنگاه‌های اقتصادی کوچک
_درخواست برای احداث فرهنگ سرا
_درخواست برای احداث سالن چند منظوره
_درخواست در راستای استقرار و استقلال مجمع امور صنفی شهرستان
_درخواست در راستای استقرار پلیس +۱۰
به گزارش صدای جنوب، در این فضا مردم و نخبگان شهرستان لنده معضلات و مشکلات حوزه مختلف شهرستان را با فرماندار در میان گذاشتند و از کریمی نژاد خواستار رسیدگی شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت