پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1396 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 19395

بیانیه مهم منتخبین شورای شهر دهدشت

تحت تاثیر هیچگونه جریان منطقه ای،سیاسی وفرد خاصی قرار نخواهیم گرفت

منتخبین شما به پاس احترام به انتخاب بحق شما درقبال امانت ومسئولیت سنگینی که به عهده انها واگذار نموده اید خودرا منتسب و وامدار هیچ قوم وگرایش سیاسی خاص نمیداند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

منتخبین  پنجمین دوره شورای اسلامی شهردهدشت به شایعه های مطرح چند روز اخیر در فضای مجازی واکنش نشان دادند و به مردم وعده  دادند که به غیر از خیر وصلاح انها تحت تاثیر هیچگونه جریان منطقه ای، سیاسی وفرد خاصی قرار نخواهند گرفت.

در این بیانیه که نسخه ای از ان در اختیار پایگاه خبری صدای جنوب قرار گرفته آمده است:

« بسمه تعالی
مردم شریف شهر دهدشت
باسپاس وادب احترام وقبولی طاعات وعبادات شماهمشهریان عزیزدراین ماه پر فیض و برکت،منتخبین شما درشورای پنجم برای تنویرافکارشماعزیزان به جهت شایعات وتبلیغات ناروایی که در فضای مجازی قوت گرفته برخودواجب می دانیم نکاتی به سمع ونظر شما می رسانیم.
همه ما بر این باورهستیم که در این دوره ازانتخابات مردم‌نجیب شهردهدشت بدور ازتعصبات منطقه ای وگرایش های سیاسی بارویکردی متفاوت پای به صندوق رای گذاشتند ونتیجه ای رقم زده شد که به ادعای خیلی ازفعالان عرصه مسایل سیاسی واجتماعی کاملا متمایزومتفاوت از ادوار شورا بوده است.
لذامنتخبین شما به پاس احترام به انتخاب بحق شما درقبال امانت ومسئولیت سنگینی که به عهده انها واگذار نموده اید خودرا منتسب و وامدار هیچ قوم وگرایش سیاسی خاص نمیداند و درجهت انجام رسالت خود به غیر از خیر وصلاح مردم شهر تحت تاثیر هیچگونه جریان منطقه ای سیاسی وفرد خاصی قرار نخواهد گرفت.
همین ارج نهادن وبهره مندی ازنقطه نظرات افراد صاحب مشورت متعهد ومتخصص تمام تلاش خود را خواهد کرد که مدیریت شهر را به کسی واگذار نماید که هم توانمندی رالازم داشته باشد و هم بیشترین محبوبیت و مقبولیت اجتماعی را دارا باشد وصراحتا اعلام می نمائیم که گمانه زنی ها واخباری که این روزها در محافل فضای مجازی مبنی بر انتخاب افراد مختلف به عنوان شهردار انعکاس یافته صرفا قصد بهره برداری افراد خاصی بوده وهیچگونه صحتی ندارد
منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهدشت»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت