پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1396 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 19425

با حمایت جمعیت هلال احمر؛

خانواده محروم روستای آب مو کهگیلویه صاحب خانه می شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در بازدید از خانواده محروم وبی سرپرست درروستای آب مو کهگیلویه گفت:مشکلات و نیازهای این خانواده به تهران گزارش می شود و درتلاشیم هزینه احداث ویا خرید یک باب واحدمسکونی را تامین کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:
پس از انعکاس رسانه ای مشکلات یک خانواده درروستای آب مو بخش سوق کهگیلویه در برخی از پایگاه های خبری ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر به همراه معاونین ورییس جمعیت هلال احمرکهگیلویه از نزدیک مشکلات این خانواده رابررسی کردند.
به گزارش صدای جنوب،امان الله جهان بین گفت:مشکلات خانواده مرحوم عبدالرحیم فرهادی که مردادماه گذشته فوت نموده است باهمسر و ۷ فرزند درروستایی محروم وفاقدامکانات اولیه زندگی می کنند با کمک خبرنگاران مشکلات انها رسانه ای ودکترضیایی رییس جمعیت هلال احمر کشور ماموریت داد تا مشکلات انهاازنزدیک بررسی و گزارش شود.
امان الله جهانبین گفت:دربازدیدی از این روستا وگفتگو  با مادر خانواده مطلع شدیم هم اکنون این خانواده دروضعیت بسیار بدی زندگی می کنند و از نظر وسایل گرمایشی وسرمایشی مشکلات عدیده ای دارند وازهمه مهمتر مسکن انها نیز شرایط بسیار بدی دارد.
وی افزود: مادر خانواده نگران وضعیت تحصیلی فرزندان خود است و اینکه وضعیت مسکن انها نیز غیرقابل تحمل است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ادامه داد مشکلات و نیازهای این خانواده به تهران گزارش می شود و درتلاشیم هزینه احداث ویا خرید یک باب واحدمسکونی را تامین کنیم.

وی تاکیدکرد :سایر نهادهای حمایتی نیز مارایاری کنند.

جهانبین  درپایان از خبرنگاران  وسیدعادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه قدردانی نمود.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب،مرحوم عبدالرحیم فرهادی درمردادماه ۹۵ براثرسکته قلبی دارفانی راوداع گفت و همسر و پنج پسر و دو دخترش هم اکنون تنها با مستمری ناچیزکمیته امدادامام(ره) تامین معاش می کنند.

انها فاقد امکانات اولیه زندگی نیز می باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت