پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1396 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 19447

امام جمعه چرام:

اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی عامل ناکارامدی آمریکا در خاورمیانه است

امام جمعه چرام بیان کرد:آمریکا اگر تا به حال موفقیتی در خاورمیانه به بدست نیاورده به علت اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی به ویژه سپاه است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام ظهر امروز در نماز جمعه این هفته شهر چرام در خطبه اول بیان کرد:خداوند انسان را برای مقام خلیفه الهی آفرید نه برای جهنم رفتن .

وی افزود:اما اگر کسی به غیر مقام قرب الهی رضایت دهد جایگاهش مثل شیطان جهنم است .

دکتر افشار در ادامه خطبه اول اظهار کرد:خلافت الهی برای انسان به مقام انسانیت بستگی دارد و مقام انسانیت به اندازه بندگی کردن انسان است .

امام جمعه چرام اضافه کرد:در واقع هویت انسان واقعی را اخلاق و عقیده ی او می سازد.آن اخلاق و عقیده ای که در پرتو تعالیم از وحی الهی باشد .

خطیب جمعه چرام گفت:یکی از مراحل ابتدایی خلافت الهی بر انسان آن است که آدمی امیر نفس خویش باشد نه اسیر آن.

وی با اشاره به هجمه های وارد شده به سپاه پاسداران تصریح کرد:سپاه پاسداران به دلیل نقش اساسی و مهمی که در حفظ و پاسداری از اصول انقلاب اسلامی ایران ایفا نموده طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه نااهلان و دشمنان قرار گرفته است .

دکتر افشار ادامه داد:برخورد موفقیت‌آمیز سپاه در اول انقلاب در مقابله با گروهک ها و ضد انقلاب و سپس جنگ تحمیلی از جمله آزادسازی خرمشهر و حال در سازندگی ایران و امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش این نهاد انقلابی است.

امام جمعه چرام بیان کرد:آمریکا اگر تا به حال موفقیتی در خاورمیانه به بدست نیاورده به علت اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی به ویژه سپاه است .

وی ادامه داد:سپاه ستیزی و مقابله با این نهاد اثرگذار انقلابی ضربه به اقتدار کشور است .

خطیب جمعه چرام افزود:سپاه دولت با تفنگ نیست بلکه خدمتگزار انقلاب است . آقای تیلرسون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا گفته است که هدف آمریکا براندازی نظام در ایران است و باید برای این کار از سد سپاه گذشت.

وی خطاب به نااهلان داخلی بیان کرد:نا اهلان و نا محرمان داخلی بدانند سپاه پاسداران مایه اقتدار و آبروی نظام است و پا در رکاب آماده اوامر ولایت است. و کاش بعض آقایان به جای این همه سپاه هراسی موضع محکمی مقابل آمریکا می گرفتند.منبع:چرام

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت