پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1396 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 19461

اظهارات مشکوک تاجگردون درباره آتش سوزی های کهگیلویه وبویراحمد

هر جا قرار باشد جاده ای احداث شود و فعالیت عمرانی یا اقتصادی صورت بگیرد منابع طبیعی موظف به همکاری است و تاکنون نیز کسی از این بابت شکایتی نداشته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده گچساران و باشت در صفحه شخصی خود نوشت: منطقه پای طوف گوهرگان هر روز آتش می گیرد. درست است هر آتش سوزی دست مایه خطای انسان است ولی بی تدبیری و عدم تصمیم گیری مسئولین استان و بخصوص اعمال نفوذ صریح برخی مسئولین سیاسی اجرایی استان در جلوگیری از ساخت مسیر مناسب عامل تداوم و از بین رفتن سرمایه های ملی می شود. امید است مسئولین استان به خود آیند و،،،،

به گزارش صدای جنوب، غلامرضاتاجگردون در نوبت های مختلف به عملکرد منابع طبیعی حمله کرده و دلیل آتش سوزی ها را عملکرد منابع طبیعی استان دانسته است.

مدیرکل منابع طبیعی در پاسخ به این انتقادات چنین می گوید: با توجه به آمار و اطلاعات امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰هکتار از نظر مساحت کمتر آتش سوزی داریم ضمن اینکه سال گذشته تا این موقع ۱۷ فقره، و هم اکنون بالغ بر ۴۰فقره آتش سوزی، وقتی تعداد سطح بیشتر است یعنی عملکرد خوب است.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت : خیلی از این انتقاد‌ها به خاطر اجرای قانون توسط این اداره و ممانعت از تخریب جنگل در نقاط مختلف استان می‌باشد.

وظیفه منایع طبیعی جلوگیری از تخریب منابع طبیعی که متعلق به همه مردم و نسل آینده است می باشد و نمی توان این سازمان را به صرف انجام وظیفه متهم نمود.

هر جا قرار باشد جاده ای احداث شود و فعالیت عمرانی یا اقتصادی صورت بگیرد منابع طبیعی موظف به همکاری است و تاکنون نیز کسی از این بابت شکایتی نداشته است.

آنچه عجیب و مشکوک است این جمله نماینده گچساران است: منطقه پای طوف گوهرگان هر روز آتش می گیرد. درست است هر آتش سوزی دست مایه خطای انسان است ولی بی تدبیری و عدم تصمیم گیری مسئولین استان و بخصوص اعمال نفوذ صریح برخی مسئولین سیاسی اجرایی استان در جلوگیری از ساخت مسیر مناسب عامل تداوم و از بین رفتن سرمایه های ملی می شود. امید است مسئولین استان به خود آیند

آقای تاجگردون انشاله که شما از پشت پرده آتش سوزی ها بی اطلاع باشید چرا که سخن شما چیز دیگری را نشان می دهد و انگار می دانید چه کسانی هر روز دست به آتش سوزی می زنند، و آقای تاجگردون شما که خود مجلسی و قانون گذار هستید آیا عمل به قانون منابع طبیعی را باید حمایت کنید یا اقدام غیرقانونی به آتش سوزی برای رفع نیازهای شخصی را!

خدا کند این طیف انتقادات بخاطر مسائل منطقه ای نباشد، منابع طبیعی، دانشگاه یاسوج و…..

پی نوشت:

یکی از کاربران در پاسخ به هجمه های تاجگردون به منابع طبیعی نوشته بود، آقای تاجگردون شما که این قدر ادعایتان می شود یک بالگرد برای استان بیاورید تا آتش سوزی ها را مهار کند.

بویرنیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت