پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1396 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 19540

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

جلوی رشد قارچ‌گونه موسسات مالی غیرمجاز گرفته خواهد شد

محنایی گفت: در راستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح به هموطنان و همشهریان فهرست بانک‌ها و موسسات اعتباری و سایر نهادهایی که مجوز تاسیس آنها توسط بانک مرکزی صادر شده و تحت نظارت قرار گفته‌اند از طریق دفتر اقتصادی استانداری استان اعلام شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اقتصادی با اشاره به پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات در زمینه‌های مختلف از سوی بانک‌های استان گفت: در سال گذشته بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک‌ها پرداخت شده که انتظار می‌رود این مقدار در سال جاری افزایش پیدا کند.

به گزارش صدای جنوب،مجید محنایی بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تسهیلات در همه زمینه‌ها پرداخت شده در حالی که بانک‌ها موظف هستند ۴۶۰ میلیارد تومان براساس مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد قارچ‌گونه موسسات مالی غیرمجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در راستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح به هموطنان و همشهریان فهرست بانک‌ها و موسسات اعتباری و سایر نهادهایی که مجوز تاسیس آنها توسط بانک مرکزی صادر شده و تحت نظارت قرار گفته‌اند از طریق دفتر اقتصادی استانداری استان اعلام شود.

این مسؤول تصریح کرد: برای ثبات اقتصادی قطعا دولت از ادامه فعالیت موسسات نامعتبر و غیرمجاز جلوگیری می‌کند و جلوی رشد قارچ‌گونه این موسسات گرفته خواهد شد.

محنایی اضافه کرد: شهرداری از فعالیت این موسسات خودداری کند، ضمن اینکه این موسسات باید نظارت و کنترل شوند.

معاون استاندار کهگلویه و بویراحمد در بخش پایان سخنان خود به بالا رفتن ضریب بیمه محصولات کشاورزی در استان خبر داد و اظهار کرد: با فرهنگ‌سازی در زمینه بیمه شاهد بیمه‌شدن بیشتر محصولات کشاورزی، مراتع، مزارع پرورش ماهیان سردآبی و گرمابی در استان باشیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت