پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1396 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 19542

تاجگردون:

باتکمیل هشت طرح بزرگ عمرانی روند توسعه گچساران و باشت شتاب می گیرد

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت که تکمیل هشت طرح بزرگ ساخت ها راه، آسفالت معابر و بافت فرسوده شهر دوگنبدان روند توسعه این ۲ شهرستان را شتاب می بخشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت که تکمیل هشت طرح بزرگ ساخت ها راه، آسفالت معابر و بافت فرسوده شهر دوگنبدان روند توسعه این ۲ شهرستان را شتاب می بخشد.

غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در حال اجرا بودن پنج قطعه راه اصلی و چهار خطه در مسیرهای ارتباطی گچساران به گناوه، بهبهان و باباکلان و در برنامه بودن چهار قطعه دیگر، افزود که تکمیل این طرح ها می تواند راهگشای جبران بخشی از عقب ماندگی های این منطقه غنی اما کمتر توسعه یافته باشد.
وی بیان کرد که برای توسعه صنعتی، کشاورزی، گردشگری و افزایش درآمد و رفاه حال مردم چاره ای جز فراهم کردن زمینه حمل و نقل کالا و مسافر به صورت آسان را نداریم.
تاجگردون اظهار داشت که هم اینک طرح های بزرگ ساخت دریاچه مصنوعی شهر دوگنبدان، آسفالت معابر با پنج هزار تن قیر تامین شده در شهرهای باشت و دوگنبدان و طرح بافت فرسوده با سرعت قابل قبولی در حال اجراست که می تواند سیمای این ۲ شهر را دگرگون کند.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از انجام هزینه ۷۰میلیارد ریالی برای آسفالت معابر و تامین آب آشامیدنی منطقه محروم باباکلان در سال ۱۳۹۵ خبر داد.
وی تصریح کرد که ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح تامین آب کشاورزی و آب آشامیدنی منطقه باباکلان مورد نیاز است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت که افزایش سهم مناطق نفتخیز از ۲ به سه درصد و خدمات خوب دولتمردان در چهار سال گذشته سبب شده که انتظارات مردم مناطق روستایی از زیرساخت های آب و برق به تامین آب زمین های کشاورزی و اینترنت تغییر یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت