پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1396 ساعت 07:04:: شناسه خبر: 19575

شهردار چرام در پیامی ، روز شهرداری ها و دهیاری ها راتبریک گفت

ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها بر خود وظیفه می دانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و متد جدید در شهرها و روستاها ، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهردارچرام طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش صدای جنوب،، رحمت الله تیموری فرشهردارچرام طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها بر خود وظیفه می دانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و متد جدید در شهرها و روستاها ، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه، گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

اینجانب این روز فرخنده را به شهرداران و دهیاران محترم تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین قراردادن شعارهای دولت تدبیر و امید در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت