پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1396 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 19586

انتقاد گوهرکانی از تخلیه گلخانه‌های فرودگاه یاسوج و بیکاری ۵۵ نفری جوانان

گوهرکانی به موضوع اشتغال‌زایی طرح‌های گلخانه ای اشاره کرد و گفت: ۱۱ تا ۵ نفر هم بخواهید حساب کنید تعداد ۵۵ نفر بیکار می‌شوند که این کار نه با قانون و نه با عرف و نه با اخلاق سازگار نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز نشستی در خصوص تعیین تکلیف گلخانه‌های داخل فرودگاه یاسوج با حضور یکی از اعضای هیأت مدیره فرودگاه‌‌های کشور و همچنین معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد.

در این نشست جعفر گوهرگانی پس از شنیدن سخنان حسین اکرمیان عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص تخلیه گلخانه‌ها از داخل فرودگاه یاسوج اظهار کرد: همه ما مسلمان هستیم و دیانت داریم و باید پایبند به قانون و همچنین دیانت خود باشیم.

وی با انتقاد شدید از این که قرار است با تخلیه فرودگاه یاسوج از گلخانه‌ها تعداد زیادی افراد بیکار و ورشکسته شوند و همچنین ۱۱ نفر که تسهیلات میلیاردی برای این کار گرفته‌اند با مشکل روبرو شوند، افزود: در ابتدا و انتهای فرمایشات آقای اکرمیان زاویه‌های زیادی دیده می‌شد.

این مسوول گفت: آقای اکرمیان؛ شما که امروز از قانون سخن می‌گوید و از لزوم تخلیه و تعطیلی گلخانه‌ها در فرودگاه سخن می‌گویید چرا در همان روزهایی که عضو هیأت تشخیص در فرودگاه‌ها بودید قانون را رعایت نکردید و اجازه دادید که چنین گلخانه‌هایی در فرودگاه راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: در مقطعی اشتباهی انجام دادید و اجازه فعالیت در فرودگاه به این‌ها داده شد و و امروز هم به صورت یک طرفه به دنبال ملغی کردن آن هستید.

گوهرگانی با طرح این سوال که آیا تنها تشخیص شما منطقی است و به دیگر افکار اهمیتی نمی‌دهید تصریح کرد: تکلیف این ۱۱ نفری که روزی با دستورات شماها این گلخانه‌ها را بنا نهادند و هر کدام یک میلیارد تومان وام گرفتند چه می‌شود و چه کسی باید جوابگوی ضرر و زیان آن‌ها باشد.

گوهرگانی با بیان اینکه تخلیه شما قانونی نیست تصریح کرد: تشخیص‌ از ابتدا در این مورد غلط بوده است و امروز هم نباید درآمد فرودگاه یاسوج را با درآمد در فرودگاه مهرآباد و سایر نقاط دیگر مقایسه کنید.!

وی گفت: چرا در گذشته مسؤولان فرودگاه‌ها جوگیر شدند و چنین تصمیمی گرفتند که امروز ۱۱ نفر که تسهیلات ۱۸ میلیارد تومانی برای این کار دریافت کرده‌اند بدبخت شوند.

وی به موضوع اشتغال‌زایی این طرح‌ها نیز اشاره کرد و گفت: ۱۱ تا ۵ نفر هم بخواهید حساب کنید تعداد ۵۵ نفر بیکار می‌شوند که این کار نه با قانون و نه با عرف و نه با اخلاق سازگار نیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت