پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1396 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 19677

در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری بهبهان مطرح شد

حمایت از سرمایه گذاران و صنعت گران در راستای افزایش اشتغال

فرماندار بهبهان اظهارداشت: از سرمایه گذاران و صنعت گران همه جانبه در راستای افزایش اشتغال حمایت می کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه کارگروه ویژه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهبهان به ریاست علی مظفری فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،  علی مظفری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال گفت : همه ما مکلف به اجرای فرامین معظم له هستیم و اگر بخواهیم کشورمان پیشرفت نماید همواره می بایست منویات و فرامین رهبر فرزانه انقلاب نصب العین مدیران و برنامه ریزان این عرصه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بهبهان در ادامه به برنامه ریزی ، نظارت ، پیگیری و مدیریت تاکید نمود و از مدیران عضو شورای اشتغال خواستار شناخت پتانسیل ها و ظرفیت های بیشمار و خدادادی در شهرستان شد و افزود : همه مکلف هستند که در ادارات دفتری را بعنوان محل پیگیری اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تعیین نموده و یک فرد متعهد و علاقمند نیز در این دفتر مشغول به فعالیت شود تا انشاءالله بتوانیم نسبت به تحقق شعار سال و کاهش بیکاری در شهرستان گام های موثرتری را برداریم.

مظفری فرماندار شهرستان بهبهان هدف از برگزاری این جلسه را تشکیل کارگروه ویژه آموزش بمنظور تربیت نیروهای متخصص و مهارت دیده برای پروژه های مورد نیاز شهرستان و بحث راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در راستای حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و تقویت کارآفرینان مطرح کرد.

وی در ادامه در خصوص دیگر اهداف تشکیل جلسه افزود : برگزاری دوره آموزشی خلاقیت و نوآوری برای مدیران از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار گرفت.
مظفری در پایان اعلام کرد : از سرمایه گذاران و صنعت گران همه جانبه در راستای افزایش اشتغال حمایت می کنیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت