پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1396 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 19731

کریمی نژاد خبرداد:

افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات شهرستان لنده نسبت به سال گذشته

از محل تملک و دارایی و دو سوم نفت در سال گذشته ۵ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان لنده تخصیص یافته و در ۲۵ سر فصل توزیع شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،دارا کریمی نژاددراین جلسه گفت: جذب اعتبارات در راستای توسعه و پیشرفت و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و بهداشتی، علمی و آموزشی و فرهنگی و اقتصادی و … بوده است.

وی افزود: با توجه به مشکلات اعتباری در سنوات گذشته تعدادی زیادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان نیمه‌تمام رها شده که این امر تأثیر زیادی بر زندگی و معیشت مردم داشته و دارد.

فرماندار لنده تصریح کرد: متإسفانه فرمانداران نقش چندانی در توزیع اعتبارات و شاخصه‌های آن ندارند و اعتبارات بر اساس یک سری اولویت‌ها و شاخصه‌های از پیش تعیین شده اقدام به برنامه‌ریزی و توزیع می‌شوند.

کریمی‌نژاد در ادامه به الزامات کمیته‌ برنامه‌ریزی در سال جدید اشاره و یادآور شد: هیچ پروژه جدیدی تعریف نشده بلکه تلاش شده پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت باشد که در همین راستا اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته بالغ بر ۳۲ درصد افزایش یافته است.

وی به اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیاردریال برای شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: از محل تملک و دارایی و دو سوم نفت در سال گذشته ۵ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته و در ۲۵ سر فصل توزیع شده است.

فرماندار لنده ادامه داد: اعتبارات ماده ۱۸۰ سال‌های گذشته تاکنون تخصیص نیافته ولی اولویت اصلی ما تکمیل پروژه‌های ناتمام لنده به تراب، جاده لنده به دهدشت، ساختمان فرمانداری، فرهنگ‌سرا، یادمان شهدای گمنام، مصلی نماز جمعه و گلزار شهدا می‌باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت