پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1396 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 19757

فرماندار بهبهان:

مدیران در نوآوری و خلاقیت برنامه های فرهنگی اهتمام بیشتری کنند

مظفری به توجه بیشتر به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید نمود و از مدیران فرهنگی و اجرایی شهرستان خواست تا با نوآوری و خلاقیت و به روز رسانی برنامه ها اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب ؛

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بهبهان اولین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهبهان با موضوعات اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و بررسی آسیب های اجتماعی ( طلاق ، اعتیاد و تکدی گری ) با حضور مسئولین مربوطه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در حاشیه این جلسه علی مظفری فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به کارگروه فرهنگی و اجتماعی بدلیل تاثیر گذاری این کارگروه در پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی و تقویت باورها و ارزش های دینی و انسانی بر فعالیت و استمرار مرتب این جلسات تاکید نمود.

وی در ادامه به آغاز فعالیت ۴ کارگروه زیر مجموعه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد و افزود : به منظور بررسی ، پیگیری و رسیدگی به آسیب های اجتماعی به زودی کارگروه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، سلامت و امنیت غذایی ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، آموزشی و اجتماعی در سطح شهرستان شروع بکار خواهند نمود.

فرماندار شهرستان بهبهان اظهار امیدواری نمود که با شروع بکار این کمیته ها و فعالیت و همکاری مجدانه مدیران عضو این کارگروه ها شاهد کاهش آسیب ها و تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها باشیم.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود به توجه بیشتر به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید نمود و از مدیران فرهنگی و اجرایی شهرستان خواست تا با نوآوری و خلاقیت و به روز رسانی برنامه ها اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت