پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1396 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 19781

جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان چرام برگزارشد

بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال سهم دیار چشمه بلقیس از اعتبارات استانی و سهمیه ۳درصد نفت در سال ۹۶

در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان اعتبارات تملک دارایی های استانی و سهمیه ۳درصد نفت بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام با حضور سرپرست فرمانداری ،برخی از مدیران کل،نماینده سازمان برنامه و بودجه استان و اعضای شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب،در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان اعتبارات تملک دارایی های استانی و سهمیه ۳درصد نفت  بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام در این خصوص اظهار داشت: ۱۰۵ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و سه درصد نفت در ۲۶ فصل توزیع شد.
وی تصریح کرد: از این مبلغ ۵۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ۴۷ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال از اعتبارات نفت بوده است.
پاداش با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بر اساس شاخص‌های تعریف شده در سازمان برنامه و بودجه توزیع می شود افزود: : اولویت ما در بخش های حمل و نقل ،کشاورزی و آب شرب بوده است.
وی افزود : بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال در فصل حمل و نقل ، قریب به ۱۲ میلیارد ریال در فصل منابع آب ، قریب به ۲۱ میلیارد ریال در فصل توسعه خدمات شهری ، روستایی و عشایری ، قریب به ۱۲ میلیارد ریال از این اعتبارات در فصل آب و فاضلاب و ۷میلیارد ریال در فصل کشاورزی توزیع شد.
سرپرست فرمانداری چرام با اشاره به عملکرد دستگاه‌های شهرستان در جذب اسناد خزانه اعتبارات سال گذشته، یادآور شد: بسیاری از دستگاه‌های در این زمینه خوب عمل نکردند.

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت